שתי שאלות בבקשה - סיום פעולת החומצה

דיון מתוך פורום  מילוי קמטים

04/10/2015 | 06:26 | מאת: שרון

שלום לד"ר, שתי שאלות ברשותך : 1. (אני יודעת שאולי האינטרס של הרופאים המזריקים הוא אחר, אבל בכל זאת אשאל). נגיח שהזרקתי חומצה הילארונית.. מספר פעמים. ברגע שהחומצה מתפוגגת כולה בגוף... האם זה מחזיר את המצב לאותו מצב התחלתי או יותר גרוע ? (הגיוני שהמצב יהיה יותר גרוע מעט לא ? כי העור נמתח מאוד בגלל החומצה, ואז מתרוקן ומתרופף אחרי מספר חודשים כשהחומצה נספגת. 2. איך יודעים בעצם אחרי כמה חודשים שהחומצה נספגה ? האם פשוט לפי העין רואים שהמראה שוב "אינו משביע רצון" ? או שיש דרך שרופא יכול לראות את זה בצורה יותר "מדעית" ? תודה רבה מראש !

לקריאה נוספת והעמקה
06/10/2015 | 07:43 | מאת: ד"ר מרינה לנדאו

למרות מה שנרמז אולי בשאלתך, האינטרס של רוסב הרופאים זה לתת תוצאה עמה שיותר טובה לזמן עד כמה שיותר ארוך. כך יוצרים מטופלים מרוצים לחוזרים לטיפול. החזהר לטי]ול נקבעת על ידי תחושתך הסובייקטיבית לגבי ירידה באחיכות התוצאה שהיתה. בממוצע חומצה היאלורונית נותנת תוצאה לשנה, אם כי קיימים הבדלים אינדיבידואליים. חוצמה היאלורונות שמוזרקת מתחת לעור, מגרה יצירת קולגן טבעי, ולכן ךאחר שהחומצה מתפוגגת מצב העור נשאר טוב נותר מאשר לפני ההזרקה ולא להיפך.

06/10/2015 | 19:55 | מאת: שרון

קודם כל תודה . ענית לי בהרחבה ! ולא התכוונתי לשום דבר פוגע בשאלה, זה באמת היה לצורך ידיעה . שמתי לב שלפעמים כדי לא להרתיע חולה מלעשות פרוצדורה מסתירים מעט את תופעות הלוואי. לי למשל אמרו שאפשר לחזור לשיגרה מיידית (ואולי זה ברוב המקרים) אבל מה שקרה זה שהייתה לי נפיחות מאוד מאוד רצינית למשך 4 ימים. אחרי זה הנפיחות ירדה - והתוצאה יפה סה"כ. אבל חבל, למשל שלא אמרו לי מראש, הייתי נערכת למשל בלקיחת ימי חופש מראש וכו'. זהו. והרבה תודה.

מנהל פורום מילוי קמטים