בוטוקס מצטערת שהתחלתי

דיון מתוך פורום  מילוי קמטים

29/06/2015 | 21:46 | מאת: נלי

היי דר לנדאו אני בת 54 לפני 3וחצי שנים הזריקו לי בןטןקס בטיזור שבין הגבות[דייספורד יותר נכון] זנה מה שהפריע לי .אחרי שנה שיכנעו אותי במרפאה להזריק באיזור המצח ובצידי העין . כדי למנוע קמטים רבים יותר בעתיד.. המצח שלי היה עם קימטוט מאוד עדין רק שהייתי מעלה את המצח בתנועה . לפני חצי שנה הזרקתי פעם נוספת ולא היתה תגובה לטיפול . טחרי שבועיים הוזרק לי עוד חומר וגם לא היתה תגובה. [ממש בקטנה] פעם שלישית אחרי שבועיים גם לא. עזבתי את זה והיום אחרי חצי שנה המצח שלי ניראה מחריד יש לי מלא קמטים שלא היו לפני. יש לי אחות תאומה זהה היא לא הזריקה מעולם והמצח שלה כמו שהיה לי לפני ההזרקה קימטוטים קטנים בתנועה רק . מה עשיתי לעצמי ולמה לא אומרים את זה ? אני שומעת את זה מעוד כמה נשים . דר לנדאו מה את חושבת? אני ממש מיואשת אני מסתכלת על אחותי התאומה מצח חלק ואני שמעתי לרופא גם שילמתי כסף וגם נזק . למה נוספו לי הרבה קמטים ומעל הגבה כמו גבעה שאני מעלה את המצח מה אני יכולה לעשות עכשיו?

לקריאה נוספת והעמקה
30/06/2015 | 12:04 | מאת: ד"ר מרינה לנדאו

נלי יקרה לא כל כך הבנתי את הנאמר- את טוענת שהזרקת בוטוקס לא שינתה את המצב, אך עדיין קושרת את ההחמרה בקמטי המצח להזרקה? את מבינה שאין בזה שום הגיון. לדעתי וכמובן בלי לראות אותך, יש לך נפילת גבות וכדי להרים אותן את פשוט כל הזמן מקמטת את המצח. זאת הסיבה שבוטוקס לא עזר לך וזאת הסיבה שקמטי המצח מחמירים. אם אני צודקת, את צריכה להתיעץ בקשר לניתוח הרמת גבות.

30/06/2015 | 15:54 | מאת: נלי

היי דודטור אין לי צניחת גבות , פשוט נוצרו לי עוד קמטים במצח . לפני שהוזרק לי היה לי מצח די חלק . וטני רואה על אחותי התאומה זהה כמו שהיה לי לפני ההזרקה . קראתי גם מאמר שבבוטוקס גורם לקמטים ואני רואה את זה על עצמי נוצרו לי עוד קמטים שלא היו ממש הרבה

מנהל פורום מילוי קמטים