צוואר שמתחיל להידלדל

דיון מתוך פורום  מילוי קמטים

23/05/2014 | 01:12 | מאת: דניה

שלום, אני בת 35, במשקל תקין. העור שלי עדין ואני רואה שבחיבור של קו הלסת לצוואר עצמו (במרכז בלבד) מתחילים שני דילדוליי עור קטנים. זה עדיין קטן ובטח רק אני רואה, אבל אני ממש לא רוצה שיהיה לי עוד כמה שנים צוואר של תרנגול הודו. מה אפשר לעשות עם זה? זה לא שומן, אין לי סנטר כפול, זה פשוט עור שהתרופף שם. תודה.

לקריאה נוספת והעמקה
27/05/2014 | 08:57 | מאת: ד"ר מרינה לנדאו

את מתארת התחלה של אובדן גמישות העור עקב הידלדלות של קולגן. מתחילים בפהסקת עישון (אם את מעשנת) ושימוש קבוע במסנן קרינה. טיפולים כגון גלי רדיו, זריקה של סקינבוסטרס (רסטילן ויטל) יכולים להאט את התופעה.

08/06/2014 | 09:04 | מאת: רינה

דר לנדאו היקרה! אני בת 56 ונראית זוועה. שנים ארוכות של חשיפה לשמש, עישון, לילות ארוכים ללא שינה נתנו אותותיהם בעור מלא קמטים, פיגמנטציה מכוערת, צוואר ועפעפיים נפולים. למרות שאינני אשת מקצוע אני יודעת בוודאות שמתיחת פנים אצל פלסטיקאי לא תהיה המענה לבעיה. העור אולי יהיה מתוח יותר אבל איכות העור תשאר מגעילה. אני מאמינה שפילינג עמוק צריך להיות הצעד הראשון שלי ואם אבחר בו אני לא יכולה לחשוב על אף אחד אחר מלבדך. שמעתי שאת מספר אחת בנושא! אלא ש.....למרבה הצער יש הרבה גורמים שאולי ימנעו ממני את העניין. אני אלרגית בצורה קיצונית (שוק אנפילקטי) להרבה מאד דברים: סביבתיים, מזון ובעיקר תרופות. משככי כאבים, נון סטרואידיים, אנטיביוטיקות שונות. הליך כזה של פילינג עמוק עלול להיות מסוכן עבורי. יחד עם זאת, כמו כל אשה, אני מניחה, אני רוצה להראות טוב יותר. בעוד חודשיים הבן שלי מתחתן ואני כל כך רוצה לשפר את המראה. לאור כל אלה, האם ישנן דרכים אחרות לשפר את המראה? האם זריקות למילוי הקמטים או בוטוקס עשויות לעזור לי עד אז? שאלה נוספת ברשותך, האם נכון שאחרי פילינג עמוק נשארים עם עור לבן כמו של חולי ויטילגו? (זה מה שאמרה לי רופאת העור בקופת חולים), והאם אחרי פילינג עמוק מתגרשים סופית מהשמש? (אני ספורטאית תריאטלון ויהיה לי חבל לוותר על הפעילות). דוקטור לנדאו, מודה לך מראש על הסבלנות.

מנהל פורום מילוי קמטים