אפשרות לניתוח לפרוסקופי בכליה - דחוף !

דיון מתוך פורום  אורולוגיה

18/07/2014 | 18:24 | מאת: דוד זריהן

המשך לבעיה - אובחנתי בRT RETROCAVAL עברתי ניתוח אנסטמוזה והשארת סטנט אך בהדגמה רטרוגדית לאחר מכן לא היה מעבר כלל דרך השופכן. בוצע ההרחבה עם בלון והושאר סטנט ב13.5.14 . אושפזתי שוב בשל UTI . כעת מרגיש טוב ללא סימני זיהום. שתן לתרבית תקין. כימיה 1.2 קריאטנין שהיה 1.12 . מיפוי כליות DMSA כליה ימנית גדולה ותורמת 54% שיפור מ15% . עקב הניתוח שהצליח ושיפור תפקוד הכליה מעוניינים לנתח אותי שוב בכדי לפתור את הבעיה של השופכן שלא עובר דרכו נוזל כלל למשך כל החיים כרגע האופציה הניתוחית היא זו שרוצים להוריד את הכליה ולעלות את כיס השתן . אני מתנגד לכך בתוקף אני בטוח שיש פתרון שהוא לא ניתוח פולשני וקשה כמו שרוצים לעשות לי אני בטוח שאפשר למצוא פתרון אחר עם פחות חיתוכים וצלקות וכאבים פתרון יותר טוב ויצירתי כמו ניתוח לפרוסקופי שבו ישאירו רק את החלקים בשופכן שמזרימים עדיין נוזל ומהם ייצרו שופכן חדש. אשמח לעזרתכם הדחופה אני ממש זקוק וצריך ואפילו נואש לכך בדחיפות רבה!! בתודה דוד זריהן !!

לקריאה נוספת והעמקה
22/07/2014 | 15:15 | מאת: ד"ר עמוס נאמן

שלום דוד, אשמח לעזור לך , כדי לעזור לך צריך לבדוק אותך ולהבין בידקיות את הבעיה. שיטת התיקון מוכתבת ע"H אורך השופכן הפגוע , אם מדובר במקטע קצר אפשר לעשות ניתוח לאפארוסקופי ולהשיק קצה שופכן לקצה שופכן . אם מדובר במקטע ארוך יותר אז תלוי איפה מקומו . לעיתים ניתן בלאפארוסקופיה לבצע את התיקון אשמח לראות אותך בברכה, ד"ר עמוס נאמן

25/07/2014 | 18:48 | מאת: דוד זריהן

שלום, אשמח להיפגש איתך ד"ר עמוס נאמן מוקדם ככל האפשר אך מבירור עליך באתר הבנתי שאתה עובד בכפר סבא ואני גר בבאר שבע. מבחינתי אם ייקבע לי תור אליך אז אני אגיע בלי ספק, הבעיה היא שזה נורא נורא דחוף אז אם אפשר לקבוע תור לשבוע הבא אני אגיע. כמו כן עקב הניסיון הרב שצברתי עם פגישות אצל רופאים אורלוגים הפגישה שלי נורא מהירה קלילה וטובה. לכן אני אשמח לבוא להיפגש איתך, אני אשמח גם לעוד פרטים כיצד לקבוע אליך תור. בתודה רבה ואשמח לתשובה מהירה מכיוון שזה נחוץ דחוף וזקוק לי !.

מנהלי פורום אורולוגיה