מה הסיכוי לעבור את הועדה הבריאטרית

דיון מתוך פורום  שרוול קיבה וניתוחים בריאטריים

26/08/2015 | 21:58 | מאת: ברק

שלום לכולם, שמי ברק, בן 45, גובה 190 ומשקל 120 ק"ג = 33 BMI אני סובל זה כשנתיים מדום נשימה בשינה (כ 30 פעמים בשעה). לאחר נסיון לטיפול בבעיה בצורות שונות החלטתי ללכת על המסלול של ניתוח השרוול. מהמאמרים שקראתי בנושא הבנתי שבצורה יבשה ה BMI שלי נמוך מהמקובל. לפני שאני מתחיל בכל מסכת הבדיקות (שכבר נקבע עבורם מועד) הייתי שמח להבין אם יש לי בכלל סיכוי לעבור את הועדה הבריאטרית לאור בעיה הדום נשימה שלי, או שהם מסתכלים בצורה יבשה על מספר ה BMI וזה הפרמטר היחידי להחילטה? מה בכלל הקריטריונים לעבור או לא לעבור את הועדה הזאת?

לקריאה נוספת והעמקה

מניח שאתה חבר מכבי.. BMI 33 זה ממש לא תקין,אך ההנחיות של משרד הבריאות (וכפי שאתה יודע,החוק יבש ..)- הן BMI 35 עם שתי בעיות רפואיות נלוות,או 40 ללא מחלות נוספות. ממליץ לך בשלב זה ללכת לביקורי דייטנית והשתתפות בסדנאות לירידה במשקל....לאחר חצי או שנה,הערכה מחדש ל BMI שלך... יחד עם זאת יש חריגות!! וכן אפשר לאשר לך,לאחר שתלך לוועדה ותשב מול הצוות שלה.... בהצלחה.

28/08/2015 | 21:00 | מאת: ברק

אני חבר כללית. לא מכבי + יש לי ביטוח ניתוחים פרטי. אני כבר עם גילוי בעיית דום הנשימה השתתפתי בסדנאות שומרי משקל ואכן המשקל ירד אך זה לא החזיק מעמד והוא עלה בחזרה. תודה שוב על תשובתך

מנהלי פורום שרוול קיבה וניתוחים בריאטריים