כאב ברגל

דיון מתוך פורום  רפואה דחופה (מיון)

13/04/2016 | 06:47 | מאת: רוני

יום חמישי התחיל לי כאב בכף רגל שמאל שגרם לי לצליעה. מכיוון שסבלתי מכאבים ממש חזקים ובנוסף התקלף לי העור ונהייתה מוגלה הלכתי לרופא ביום שישי. הרופא אמר שיש לי דלקת, הביא לי משחה אנטיביוטית ואמר לי לעשות בדיקות דם עוד שלוש שבועות. במוצש התחיל לי כאב חזק ברגל ימין, שם אין לי מוגלות, פשוט כואב לי מאוד חצי מהרגל, בעצמות... אני אודה לכל עצה מה לעשות.... הכאב ברגל שמאל עבר. מה שקורה לי עם הרגליים מתלווה להרבה מאוד דברים שקורים לי בתקופה האחרונה... יש לי סחרחורות לעיתים קרובות כתוצאה מאיבוד שדה ראייה פתאומי, חולשה ביד ימין- אין לי כוח לפעמים להרים את היד אפילו, עייפות- הולכת לישון בזמן האחרון בשמונה בערב, גדל לי פצע מוגלתי בעצם הזנב, כאבי אוזניים חזקים, קליקים בלסת. לא סיפרתי לרופא הכל כי זה נשמע פשוט לא אמין ולא הגיוני... אבל ההרגשה אצלי לא טובה... אני ממש דואגת כי אני רק בת 26... מה זה יכול להיות? והכי חשוב לי מה אני יכולה לעשות כדי להקל על הכאב ברגל שנמשך כבר כמה ימים?

לקריאה נוספת והעמקה
14/04/2016 | 13:54 | מאת: ד"ר רוית רייטר

שלום רוני מאחר ותיארת כי הינך סובלת ממס' תסמינים במקביל, לא הייתי מתעלמת מכך והייתי מבצעת בירור מקיף, כולל בדיקת רופא נוירולוג מאחר ודיווחת גם על איבוד ראייה, חולשת ידיים.. לא הייתי דוחה בדיקות דם לעוד מס' שבועות. " נורא קל" לרופאים לתת תרופה נגד כאב ולקוות שהכאב יחלוף, אך במקרה שלך אני כן סבורה כי יש צורך בבירור, לכן, אנא חזרי אל רופא המשפחה או גשי אל חדר המיון, לפחות לבדיקות דם, הערכה נוירולוגית ושם הרופא יחליט בהתאם לבדיקתך הגופנית, בדיקות דם, האם יש צורך בהמשך בירור והאם הוא נחוץ באופן אמבולטורי או באשפוז. זה לא נכון לחשוב שבגלל גילך הצעיר, "הכל בסדר" מטרתי כאן אינה להפחידך, אלא לוודא שאכן תבדקי שלא יפוסספסו אבחנות. בהצלחה

14/04/2016 | 14:10 | מאת: רוני

אני יחזור לרופא המשפחה אבל האם לדעתך מדובר בבעיה נוירולוגית או במשהו חמור יותר? יצא לי לקרוא שבהרבה אבחנות של סרטן מציינים שהיתה צליעה. אני מאוד חוששת. תודה רבה.

מנהל פורום רפואה דחופה (מיון)