טיפול לא אפקטיבי(אולי מזיק)

דיון מתוך פורום  רשלנות רפואית

02/04/2014 | 16:53 | מאת: גל

עברתי טיפול אורתודנטי ב 2010 (עדיין הגשר עליי). הטיפול אצל אורתודנט פרטי בשיתוף כירורגי בבית חולים פוריה שנשלחתי על ידו. הגעתי למרפאה בשביל הרחבת לסת עליונה. בטיפול האורתודנט הרחיב לי צד אחד של הלסת(ז"א הלסת העליונה הייתה צרה אך סימטרית, לאחר פעולת הרחבה שגוייה הלסת לא סימטרית,רק צד אחד הורחב). בנוסף בטיפול הכירורגי בניתוח השתילו לי עצם סינטטית בחניך ימין הצר, בפועל בצילום לא רואים שום עצם סינטטית,ז"א לא קיימת. הניתוח היה מאוד כואב המלווה בסבל של 2-3 חודשים. כשביקשתי את התיק הרפואי, נתקלתי בהתנגדות של הרופא ושותפתו למרפאה. לא נתנו לי את התיק, ראיתי את הרופא נלחץ וישב על התיק לארגנו מחדש בחדרו. יש סיכוי לשיבוש מידע בתיק שלי. בתחילה הובטח לי שהטיפול קליל ותוך שבוע תראה כבר הרחבה, כמובן שזהו שקר. לאחר 4 שנים לא הורחב כמו שצריך למרות הרחבה חד צדדית שגרמה ללסת עליונה לא סימטרית. יחד עם זאת אופי פעולת ההרחבה הרופא לא השתמש במכשיר להרחבה אלא רק בסמכים בלבד, השתמש במכשיר לאחר ההרחבה עם קפיץ לזמן קצר רק לשמר את ההרחבה וזהו. ההרגשה שהאורתודנט יחד עם מחלקת פה ולסת פוריה עשו קומבינה על מנת לגרוף כסף ולא ממש לטפל בבעיית הסגר. האנשים האלה מכירים טוב מאוד בגלל שהרופא מקבל מטופלים בבניין שבו נמצאים גם הרופאים שעובדים בפוריה. אשמח להתייחסות וחוות דעתך.

לקריאה נוספת והעמקה
03/04/2014 | 14:43 | מאת: עו"ד שמואל יקירביץ

גל שלום רב, כדי לבחון לעומק את נסיבות המקרה, מומלץ לפנות לעו"ד המתמחה בתחום. עוה"ד יאסוף את כל התיעוד הרפואי הרלבנטי ויוכל אף להתייעץ עם מומחה רפואי מתאים בשאלת הרשלנות. עוה"ד אף יוכל להעריך את הנזקים שנגרמו לך כתוצאה מהמקרה. בברכה ורפואה שלמה, שמואל יקירביץ, עו"ד

03/04/2014 | 18:59 | מאת: גל

תודה על תגובתך, אם אני פונה אליך לייעוץ על מנת לברר את השלב הזה כשהעו"ד פונה למומחה רפואי לבחון רשלנות. תהליך זה כרוך בתשלום? במידה ועוברים שלב זה,אני יודע שיש חוות דעת רפואית שאמורה לעלות,האם יש תשלומים נוספים לעו"ד? האם התשלום על סמך זכאות בתביעה או בכל מקרה.

מנהל פורום רשלנות רפואית