שאלה לגבי סיכום מיון

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה

28/08/2016 | 09:09 | מאת: ליז

שלום, לאמא שלי לפני כחודש היה מן התקף של ספזמים חזקים בקיבה והקאות, הגענו למיון והיא אושפזה, בבדיקות הכל היה נראה תקין חוץ מברדיקרדיה. שבוע שעבר קרה בדיוק אותו ההתקף ושוב הגענו למיון, לאחר סיטי ושהייה של 14 שעות במיון שוחררנו ונרשם בסיכום גודש ורידי צוואר בינוני ללא הפרעה בתפקודי כבד או כליה. בסיטי עם חומר ניגוד תפליטים פלאורלים זעירים דוצ, הסננה ונוזל בשומן הפריקרדיופרני טיבו אינו ברור, כבד מוגדל. ללא עדות לתהליך מוקדי רשומים עוד דברים אבל שנראים תקינים, קראתי המון חומר באינטרנט וראיתי שרוב התסמינים מעידים על סרטן ראשוני/שניוני בכבד. האם לפי דעתכם המקצועית זה בהכרח מעיד על סרטן או שישנן מחלות נוספות שאלה הם התסמינים? בנוסף חשוב לי לציין שאמא שלי מעשנת כבדה כבר המון המון שנים. המון תודה!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך, לא הבנתי איך הגעת למסקנה כזו. הרושם מהממצאים שציינת הינה לבעיה לבבית בדרגה ראשונה, ונראה כי הגדלת הכבד הינה משנית לכך.

30/08/2016 | 23:24 | מאת: ליז

תודה רבה על התשובה! רשמתי באינטרנט פשוט ומצאתי שהרבה מהתסמינים עלולים להעיד על סרטן, ומה דעתך על הנוזלים בבטן?? פשוט ממה שקראתי אז נבהלתי שזה עלול להיות גידול בריאות ששלח גרורות לכבד תודה רבה!

מנהלי פורום גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה