הסמכת נוטרימגן

דיון מתוך פורום  רפואת ילדים - הלל יפה

24/06/2015 | 17:22 | מאת: מיטל

האם ניתן להסמיך נוטרימגן לתינוקת בת 3 חודשים שסובלת מרפלוקס אך גם מקוליק קשה? אם כן איך? כרגע אוכלת 120 נוטרילון ar בכל ארוחה ההקאות פסקו בעקבות הנוטרילון אך בשל כאבי הבטן והגזים המאוד מאוד קשים הרופאה רשמה לנו נוטרימגן ללא התחשבות ברפלוקס (רק לאחר שקנינו את הנוטרימגן הבנו שהוא מאוד דליל) אנחנו חוששים לנסות לתת אותו כמו שהוא לתינוקת שלא נחזור חלילה להקאות אך כאבי הבטן נוראיים ואנחנו מרגישים שאין מנוס. תודה

לקריאה נוספת והעמקה

לפני שניתן יהיה להחליט על אופי הכלכלה המתאים לילד חשוב להבין מה הסיבה לאי שקט אצל הילד (ייתכן שמדובר בקוליק טבעי לתינוקות, ייתכן ומדובר באי שקט משני לרפלוקס ממנו סובל הילד לאור דלקת מקומית בוושט וכו). אולי בשלב ראשון יש לשקול להוסיף תרופה כנגד צרבת (כדוגמת זנטק) למשך שבוע-שבועיים לפני החלפת הכלכלה לנוטרמיגן. נשמח לקבל מידע נוסף באשר לתיאבון של הילד, האם עולה במשקל? אופי היציאות שלו ושעות אי השקט ממנו סובל (האם מדובר באי שקט לקראת ערב? לאורך כל היום? וכו').

31/07/2015 | 00:36 | מאת: דנה

הי גם אנחנו סבלנו עם הבת שלנו מכאבי בטן וגזים עד שהרופאה המליצה לנו על ביוגאיה שזה טיפות פרוביוטיקה.הבת ממש רגועה עכשיו,ישנה טוב ומחייכת . קונים את הביוגאיה רק בסופר פארם .ממליצה בחום שווה כל שקל.

מנהלי פורום רפואת ילדים - הלל יפה