בהמשך לשאלתי

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

09/10/2015 | 10:56 | מאת: דואגת

תודה על המענה המהיר . אני משתגעת וחייבת להבין... אמרת שתקופת הדגירה ארוכה ולכן ההדבקות אם תהיה חלילה היא תתרחש לאחר הלידה . האם עליי לעשות בדיקות דם לגילוי ? אם כן , מתי ? אם חלילה ההדבקות תתרחש לפני הלידה , מהן ההשלכות ? מה עליי לעשות כדי למנוע השלכות רציניות יותר ? איך אפשר לבדוק את התינוק ומה הטיפול הנכון במקרים כאלה ? אני חייבת הסבר מרגיע ולהבין את העיניין קצת יותר ... מה עושים במצב כזה של חשש מהידבקות בשבועיים / שלושה האחרונים להריון ?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום דואגת, 1. אינני מכיר בדיקת דם שמאבחנת הדבקה ב- CMV לפני מספר ימים. 2. אם תפתחי מחלת חום לפני הלידה סביר שתעברי ברור שעשוי לכלול גם אפשרות של תחלואה ב- CMV. 3. לסיכום, מספר ימים לאחר "חשש להדבקה בנגיף זה" בד"כ לא עושים שום דבר אלא מחכים ומקווים לטוב. הרבה בריאות אפי

09/10/2015 | 15:25 | מאת: דאגנית

ד"ר, הבנתי שלפעמים נדבקים וזה ללא תסמינים. אז למה אני אמורה לחכות ? התכוונתי בשאלתי האם יש לעשות בדיקת דם לאחר הלידה על מנת לברר אם הייתה חלילה הדבקה ? והאם יש אפשרות לבדוק את היילוד לאחר הלידה במידה ובדיקות הדם שלי הראו שנדבקתי ? ואם כן איך ניתן למנוע השלכות רחוקות טווח ? האם יש טיפול ?

מנהל פורום מחלות זיהומיות