גרד ושיעול

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

23/05/2015 | 13:33 | מאת: שימי

שלום לפני מספר ימים קיימתי יחסי מין עם אישה זונה שהיו לה קצת פצעים על הפוט. לא הצלחתי להחדיר לה כי לא עמד לי לגמריי, אך הפין שלי עם הקונדום נגע לה בנרטיק, אחרי זה היא עשתה לי עם היד על הקונדום שכבר לא היה מולבש עד הסוף, אחרי כמה דקות הוצאתי את הקונדום אך שמתי לב שיש שם עודף נוזל כי לא גמרתי. היא אמרה לי שזה חומר סיכה נכנס לי לקונדום(חומר שהיא מרחה לעצמה לפני נסיון חדירה). בסוף ניגבתי את איבר המין שלי עם מגבת, שתפתי ידיים בסבון ועשיתי ביד. עכשיו אני בחרדות כי כבר כמה ימים יש לי גירוד בכל הגוף בגלל עקצוצים כמו מין נמלים מתחת לעור, בנוסף התחיל שיעול יבש קל בגלל תחושה של כמו דיגדוג בגרון. תעזרו לי עם התשובה, איזה סיכוי יש להידבקות באיידס, האם הגירודים והשיעול מצביעים על מחלת מין כלשהי או יכולים לנבוע ממצב נפשי כבד?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום שימי, אין זה סביר שהשילוב של "עקצוצים מתחת לעור + שיעול יבש" הוא ביטוי למחלת מין כלשהי, לרבות תחלואה חריפה ב- HIV, ואני ממליץ לך להפנות את שאלתך לרופא/ת משפחה. הרבה בריאות אפי

24/05/2015 | 00:44 | מאת: שימי

פניתי למיון עכב חשד ובקשה לטיפול מונע כאשר אני ביום החמישי לאחר האקט המיני, הביאו לי מרשם לטיפול pep, אך עד אחרי שבית המרקחת תפתח אחרי החג זה יהיה כבר שבוע מאז האקט. האם הטיפול יהיה יעיל אז, כלומר בערך אחרי 160 שעות?

מנהל פורום מחלות זיהומיות