דלקת בדרכי השתן

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

23/11/2014 | 08:15 | מאת: אחת

שלום רב, לפני חודש ומשהו היתה לי דלקת בדרכי השתן-שהתבטאה בהתחלה רק בצריבה בעתמתן שתן. הצריבה חלפה תוך כמה שעות, אך אחרי כמה ימים הוםיע תסמין שלא זכור לי ממקרים קודמים- ריח שתן עבש ורע. עשיתי בדיקת שתן ותרבית הבדיקה היתה תקינה אך התרבית הראתה נוכחות של אי קולי וקיבלתי אנטיביוטיקה לשלושה ימים. מאז אני לא מרגישה 100% - לא בטוחה שהדלקת חזרה אך לא יכולה לשלול- אני מרגישה שלעתים השתן חם מהרגיל, או שיש דקירה קלה בתחילת מתן השתן,או אפילו צריבה קלה יחסית- אך שתי בדיקות ושתי תרביות שעשיתי מאז יצאו תקינות. מתייחסים אלי כאן קצת כהיפוכונדרית (גרה בארה"ב)-רציתי לקבל כיוון לגבי מה יכולה להיות הבעיה. מה התפקיד שסטרס ממלא בדלקות בדרכי השתן? רצוי לציין שבשום שלב לא היה לי חום או כאבים .

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אחת, 1. אינני מכיר קשר סיבתי מוכח בין 'סטרס' לבין דלקת חיידקית של כיס השתן (Cystitis). 2. צריבה בעת מתן שתן יכולה להיות גם ביטוי לדלקת של השופכה (Urethritis) שבמקרים רבים נגרמת ע"י חיידקים שונים שעוברים ביחסי מין לא מוגנים (בקונדום). הרבה בריאות אפי

23/11/2014 | 23:49 | מאת: אחת

אם כי אני נשואה ובד"כ משתמשת בקונדום (לא לוקחת גלולות) אז האפשרות של מחלת מין נשמעת לי קלושה , אבל אני אמשיך לבדוק את האפשרות של דלקת השופכה שנגרמת מסיבות אחרות.

מנהל פורום מחלות זיהומיות