cmv בהריון

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

20/11/2014 | 19:48 | מאת: מחכה להיות אמא

אני בחודש שישי להריון. מעולם לא היה לי cmv - IGg ו- IGM שלילי בבדיקה שעשו לי לפני.הכניסה להריון. בבדיקה בטרימסטר הראשון ובבדיקה בטרימסטר השני. התגלה לאחרונה שלתינוק שהייתי במגע איתו ועם הוריו יש igm חיובי ל-cmv כשלא ברור אם זו הדבקה נוכחית או מלפני כמה זמן. אני חוששת כי אכלתי בכלים של הורי התינוק ולא ידוע אם הם נדבקו או לא. כשבוע לאחר הביקור שלי בביתם עשיתי בדיקת העמסת סוכר ובין היתר עוד בדיקה ל-cmv. שוב יצא IGg שלילי וגם IgM שלילי. האם אפשר להירגע או שמוקדם מדי ועלי לחזור על הבדיקנ כדי לוודא שאכן לא היתה הדבקה?

לקריאה נוספת והעמקה
20/11/2014 | 19:51 | מאת: מחכה להיות אמא

אם זה משנה משהו אז בבדיקות הדם אחוז הלימפוציטים נמוך מהנורמה, ספירת כדוריות דם אדומות rbc נמוכה במעט (3.96 במקום 4) וספירת כדוריות לבנות wbc גדולה במעט (11.2 במקום 11)

שלום מחכה להיות אמא, 1. בדיקת IgM ל- CMV שמבוצעת כשבוע לאחר מגע חשוד עם חולה ב- CMV, ושמדווחת כ'שלילית', לא שוללת הדבקה בנגיף במהלך המגע הנ"ל. ה- IgM, כביטוי להדבקה חריפה בנגיף, עשוי להופיע רק מספר שבועות (ואף למעלה מחודש) לאחר המגע. 2. יחד עם זאת, תינוק שיש לו IgM 'חיובי' ל- CMV איננו בהכרח מפריש את הנגיף ולכן הוא גם לא בהכרח מדבק בו. הרבה בריאות אפי

מנהל פורום מחלות זיהומיות