בדיקת קומבו לא נכונה!!!

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

30/10/2014 | 09:26 | מאת: חייל מודאג מאוד

לפני כשבועיים נבדקתי בדיקת קומבו אשר יצאה שלילית ( לאחר 35 יום מהחשיפה או אפשר יותר נכון להגיד מהתקרית שהייתה לי) יצאתי שלילי ידעתי שזה לא מספיק תשובה אמינה אז נבדקתי לפני כמה ימים שוב, אני יודע שצריך לחכות 49 יום אבל לי יצאה הבדיקה 48 יום זאת אומרת יום אחד פחות ממה שצריך , האחות אמרה לי שזה לא תשובה אמינה אפילו שזה יום אחד פחות אין פה אמינות למרות שיש רופאים שטוענים אחרת אין לי ככ עם מי להתייעץ בנידון רציתי לשאול אותך מה הסיכוי שאני לא נשא? (לא קרה שום מגע מיני לא מוגן ב48 יום האילו) כבר הייתי שמח להיות שלילי לאחר 48 יום והאחות הורידה לי את הכל ועכשו חזרתי לדאגות! אגב עוד משהו שמאוד מלחיץ אותי שסיפרו לי שאם השתמשתי בטיפול מונע ( ואכן השתמשתי) אז החלון ניהיה הרבה יותר מ7 שבועות זה נכון? תודה רבה רבה על העזרה זה לא מובן מאליו!!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום חייל מודאג מאד, לאחר לקיחת טיפול מונע, ולאור שתי בדיקות 'קומבו' 'שליליות' (ביום ה- 35 וביום ה- 48 לאחר המגע החשוד) נראה שהסיכוי שאתה ל א נשא הוא גבוה. הרבה בריאות אפי

30/10/2014 | 20:54 | מאת: חייל מדואג מאוד

תודה רבה לך ד"ר אפרים על התשובה אך השאלה שלי אם בין אדם שלא לקח טיפול מונע לבין אדם שכן לקח תקופת זמן החלון משתנה? או שלשניהם זה 7 שבועות ללא שינוי? 2. סיכוי גבוהה זה עדיין לא מספיק להיות רגוע ושלוו מה לעשות עוד כדאי להיות סגור על עצמי ב99%? ושוב תודה רבה רבה לך ד"ר אפרים הלפרין אתה עושה עבודת קודש!

מנהל פורום מחלות זיהומיות