אני מכור למין ואני רוצה שזה יפסיק...

דיון מתוך פורום  התמכרות

10/06/2013 | 15:19 | מאת: שף-קונדיטור

יש לי בעייה, ועכשיו היא מתחילה להשפיע על החיים שלי בצורה חמורה. אשתי כבר לא מאמינה למילה שיוצאת לי מהפה, וזה לא שבגדתי בה - רק הכוונה מספיקה. אני מסתובב באתרי היכרויות, צורך פורנו על בסיס יומיומי, כל בחורה שנראית סביר+ שעוברת לידי גורמת לי לצאת מהפוקוס ואני רק מרגיש יותר ויותר אפס וחסר ערך. יחסי המין עם אשתי מאוד לא מספקים מבחינתי, גם מבחינת התדירות וגם מבחינת זה שהדחף וה"אישיות" המינית שלי נמצאים בקיטוב - או 0 או 100, בלי סקאלה בין לבין. במציאות אני מרוסן ושוכב עם אשתי בעדינות, מנסה להתנהג כמו שאני חושב שהיא רוצה, כשבעצם אני רוצה לקרוע אותה ולהיות ברוטאלי כמו איש מערות, שזה סוג הסקס שבאמת מספק אותי, אבל לא יודע איך לקדם ביני לבינה דינמיקה מינית שתספק אותי. קשה לי מאוד כשהיא אומרת "די, מספיק", כי כל מה שאני רוצה זה להשתמש בה ו"להיכנס" בה ו"לעשות בה שפטים" ואני מייד מרסן את עצמי ואף פעם לא מסופק. אני רוצה טיפול, אבל זה גם מביך אותי, וגם זה מי שאני מאז שהתחלתי להרגיש דחף מיני בגיל ההתבגרות ואני לא יודע אם אני בכלל יכול להשתנות ולהתמתן. בכל דבר בחיים שלי אני קיצוני ואין אצלי "באמצע" אלא רק "הכל או כלום" ואני צריך הכוונה. אני מטופל כבר הרבה שנים אצל פסיכיאטרים בגלל הפרעות דיכאון וחרדה, אבל חושש לשוחח עם הפסיכיאטרית שלי כי נראה לי שהיא תפנה אותי מייד לטיפול פרטי שאין לי כסף בשבילו... יש בקופ"ח איזשהו מדור שעוסק בדברים האלה או שלא תהיה לי ברירה אלא ללכת למכונים פרטיים וכאלה?

10/06/2013 | 22:38 | מאת: מכור בעצמי

מזדהה איתך מאוד, אתה לא מתאר לעצמך כמה. אתה מוזמן לראות למטה את תשובתי לחייל מה- 24.5.2013. אם תרצה לשתף ולחלוק את הכאב וקשיי ההתמודדות אפשר גם בפרטי

10/06/2013 | 23:45 | מאת: שף-קונדיטור

חלק גדול מהבעייה שלי נובע מהדינמיקה המינית שלי עם אשתי. בתחילת הקשר, אז, לפני יותר מעשור, הייתה לנו דינמיקה מינית אחרת - לא עניין אותי שהיא לא גומרת, חוסר הנוחות שלה לא הזיז לי, והיא עשתה כמיטב יכולתה לרצות אותי כדי שאשאר איתה, והייתי מאוד מסופק. אדרבא, ככל שהיא הייתה יותר כואבת, רצוצה ומותשת, כך הייתי מסופק לפרקי זמן ארוכים יותר. הייתי מפרק אותה פעם פעמיים בסופ"ש ואז לא היו לי שום דחפים מיניים, והדחף היה מתעורר רק כשהייתי בחברתה שבוע אח"כ. מאידך, ברגע שהתחיל להיות לי חשוב שהיא תהנה, תגיע לאורגזמה ולא תסבול, ההנאה והסיפוק שלי נהיו פחותים והתחלתי להרגיש דחפים 'זרים' ו'כפייתיים'. איך אני יכול להגיע לעמק השווה איתה?

מנהל פורום התמכרות