מה משמעות התופעה? דמעות של כאב?

דיון מתוך פורום  גידולים נוירואנדוקריניים

19/08/2015 | 22:00 | מאת: אמיר

שלום רב, אני בחור בן 26. סובל כבר יותר מ- 7 שנים ממחלה כרונית הקרוייה: "קרצינואיד" (כרומוגרנין- 115). אני סובל מחוסר תיאבון מוחלט והיעדר תחושת רעב, נשירת שיער, אקנה, עיכוב בהתפתחות המינית וכו'... עד כה לצערי,לא קיבלתי שום טיפול למחלה. ברצוני להעלות בפנייך תופעה מעניינת הדורשת הסבר: מדי יום ביומו אני מרגיש טעם מר בפה- משהו מעיק עליי נורא וממש רע לי בנשמה, לאחר מכן אני דומע, ולאחר שזולגות לי דמעות אני מרגיש הקלה, הטעם בפה משתפר והמראה החיצוני אצלי, כלומר הפנים נעשות יפות יותר. בזמן הטעם המר אני מרגיש עיוות בפנים בעיקר בעיניים ואני נראה "חמוד" יותר ולאחר הדמעות אני נאה יותר ואני מרגיש שיפור מסויים באיכות החיים. מה משמעות התופעה והאם היא קשורה לכאב הנובע מפגיעה באיכות החיים כתוצאה ממחלת הקרצינואיד הממושכת? תודה ואשמח לקבל תגובתך בהקדם!

לקריאה נוספת והעמקה

אמיר שלום, כדי שאוכל לענות לשאלה שלך, אשמח לקבל יותר פרטים על מיקום וסוג הגידול אצלך והטיפול שאתה מקבל למחלה, בברכה, ד"ר גלסברג

24/08/2015 | 23:24 | מאת: מאיה

הי אמיר, מה מצב? אני בת 30 עם אותה מחלה. גילו לפני שנה, עדיין בהלם מהכל... אחרי ניתוח ומקבלת טיפול וכו', פעם ראשונה יוצא לי לפגוש מישהו צעיר עם מחלה הנדירה הזו בארץ... עם בא להיות בקשר סתם, תגיב (:

מנהל פורום גידולים נוירואנדוקריניים