הזרקת צטרוטייד בבוקר בדיקות דם + אולטרסאונד

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

07/09/2016 | 17:34 | מאת: חדשה בתחום

שלום פרופ' זיידמן, אני לפני שאיבה ראשונה, הפעם בפרוטוקול ארוך (פרוטוקול ה - flare לא עבד והגוף אכן בייץ וייצר זקיקי). סיימתי 5 ימים של פיורגון 200 ונאמר לי לעבור היום למנופור 200, ביום שישי בבוקר להתחיל צטרוטייד וביום ראשון בבוקר לחזור על הבדיקות. הזרקת הבוקר שלי היא מאוד מוקדמת בגלל עבודתי כמורה. האם יש הבדל אם ביום בדיקת הדם אזריק את הצטרוטייד לפני הבדיקה? אחרי יהיה קצת מסובך יותר מפני שאני ממהרת לבית הספר ושם פחות נוח לי להתעסק עם העניין. אבל אם זה מה שעדיף, כמובן שאעשה זאת. ושאלה נוספת, אם אפשר: היום זהו היום ה - 8 למחזור, ואלה היו תוצאות הבדיקות, כאמור לאחר 5 ימים של פיורגון 200 (ולפני כן עוד 11 ימים של דקפפטיל): רירית: 6.4 זקיקים ימין: 10, 10 ועוד קטנים זקיקים שמאל: קטנים E2: 460.9 PROGESTERONE: 1.6 האם זוהי התקדמות טובה? האם עדיין יש אפשרות שמספר הזקיקים יגדל? ומדוע בעצם ההחלפה למנופור? האם תהיה לו השפעה טובה יותר על הגוף? רוב תודות לך!!

לקריאה נוספת והעמקה

ההתקדמות קצת אטית והמחשבה היא שהמנופיור ישפר את התגובה השחלתית. לשעת הזרק הצטרוטייד אין השפעה גדולה על התגובה לפרוטוקול.

09/09/2016 | 16:24 | מאת: חדשה בתחום

תודה רבה! אכן חששתי מכך שהגוף לא ממש מגיב... מקווה מאוד שהמנופור יעשה את שלו... במידה ולא תהיה תגובה מספקת, האם אפשר יהיה לנסות מגרה נוסף או שזה כבר משגע את הגוף יותר מדי? שוב תודה ושבת שלום!

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית