בדיקות...............................

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

08/09/2016 | 22:14 | מאת: י

שלום 1.בת 42, הומלץ לי על טיפול IVF, כירורג שד נתן לי הפניה לעשות אולטראסאונד וממוגרפיה למרות שהבדיקה הידנית יצאה תקינה, אך בקופ"ח טענו שממוגרפיה ניתן לעשות מגיל 50 וצריך אישור מהמנהל. האם זה חיוני שאעשה ממוגרפיה או שניתן להסתפק באולטראסאונד? אני ללא עבר משפחתי. 2. האם תופעות של עצבנות והשמנה לאחר נטילת הורמונים היא שכיחה? 3. והאם כאשר יש גירוי יתר של השחלה בזמן השאיבה ובזמן החזרת עוברים ישנה שכיחות לקוצר נשימה , בחילות והקאות? 4. האם הריון בגיל 42 + גילו של בעלי בן 46+ הריון מטיפול IVF(שגם מוסיף סיכוי גבוה למומים) מביא לסיכויים גבוהים לתינוק עם מומים, כמו אוטיזם, פיגור, מונגולאיזם וכד'?

לקריאה נוספת והעמקה

1. בד"כ מעדיפים בגילך לעשות את הבדיקה כאשר את מקבלת הורמונים, להבטיח מעקב קפדני. 2. היא שכיחה במהלך טיפולים, אך אני לא בטוח עם ההורמונים שניתנים אחראים לכך או הלחץ שמלווה את הציפיה. 3. ישנה. 4. יש עליה מסוימת בסיכון, ולכן בהחלט מומלץ בגילך לעשות דיקור מי שפיר וסקירת מערכות במהלך ההיריון.

09/09/2016 | 15:25 | מאת: י

תודה עוד לא התחלתי לקחת הורמונים, אני צריכה לעשות ממוגרפיה לפני הטיפולים או במהלכם? אם ייתכנו מומים מפאת גילו של בעלי ושלי כדאי אולי לקחת תרומת ביצית? והאם נכון שבדיקות מי שפיר וצ'יפ גנטי לא עולות על כל המומים והם מסכנים את העובר בהפלה?

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית