מורפולוגיה נמוכה פולציסטית והזרעות

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

29/04/2016 | 17:28 | מאת: שרונה

שלום, אני ובעלי מנסים להיכנס כשנה להריון לי יש שחלות פוליצסטיות עם ביוץ מאוחר ביצעתי פרופיל הורמונלי שיצא תקין והוא עשה בדיקת זרע שהתוצאות שלה הם: מורפולוגיה 2% Concentration 38 mil Total concentration 76 mil Vitality 56 Volume 2 Percent of motile sperm 35 אנחנו לאחר הזרעה ראשונה שכוללת איקוקלימין ואוביטרל שלא הצליחה ובדרך להזרעה שניה באותו האופן. הבנתי מהרופא שביצע שבהשבחת זרע אין אפשרות לשבח מורפולגיה ולכן השאלה שלי אם יש סיכויים להיכנס בהזרעה ? או שיותר רלוונטי במקרה שלנו לעבור להפריה? עד כמה הממצאים חמורים? קראתי באינטרנט שהסיכויים להיכנס להריון מהזרעה במקרה שלנו הם נמוכים מאוד אודה לתשובתכם בהקדם.

29/04/2016 | 19:57 | מאת: מיטל

היי שרונה, בעלי ואני עם אותו סיפור (אני פוליציסטיות ובעלי עם מורפולוגיה לא בשמים).. ביצענו שתי הזרעות עם איקקלומין שלא צלחו אבל המעבר לפרוטוקול הבא ממש לא היה להפריה אלא להזרקה של הורמונים.. בהזרעה אמנם לא משפרים מורפולוגיה אבל משבחים מאד את מה שיש.. בכל מקרה בעלי ואני נקלטנו בסוף בהריון ספונטני ככה שעם כל הבעיות והעיכובים מזכירה לך שצריך רק זרע אחד טוב שיגיע לביצית מוכנה. מאחלת לך בכל מקרה המון בהצלחה

מאחר שריכוז ותנועתיות הזרע טובים אין סיבה שלא תהרי בעזרת הזרעה, אם כי ברור שרק בטיפול הפריה ניתן לוודא שהזרע אכן מפרה היטב את הביציות.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית