ביוץ

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

18/04/2014 | 01:09 | מאת: ביוץ

שלום דר בת 37, רווקה AMH 0.50. בבדיקת זקיקים - 8. מפתיע. FSH - 20 במעקב זקיקים שביצעתי פעמיים סך הכל נמצא שיש זקיק אחד שמבייץ כשהוא מגיע לבערך 16 ממ. הרופא הציע לי לנסות להיקלט טבעי לגמרי במשך 3 חודשים ואם לא אצליח לחזור אליו. ניסיתי רק חודש אחד אבל עברו שלושה חודשים (בגלל נסיבות אישיות) וכבר בקיום היחסים השני פרץ דימום מהרחם שלא נפסק במשך 4 ימים. לא נמצאההמקור שלו בגלל שהכל היה כאוב בבדיקה הגניקולוגית אבל יש לי מיומה 6 סמ סבסרוטית והחשד שזה ממנה (לפני זה תקופה ארוכה לא היו יחסי מין והחשד שיחסי המין האלה שהיו נורמלים לגמרי גרמו לדימום מהמיומה). אני עכשיו בצומת דרכים. מצד אחד רוצה להמשיך לנסות מצד שני מה יקרה אם המיומה תפריע עכשיו או במהלך ההריון? מאו דכואב לי במגע בתוך הרחם אבל אני מוכנה לסבול כאב ולא לדחות שו בכניסה להריון ולהסתכן בהידבקויות וכו'. שנית, אני לא בטוחה שי שלי עוד זמן לנסיונות כאלה טבעיים. האם כדאי לנסות השריית ביוץ ומה זה אומר - חייביםה זרעות וכאלה או אפשר רק לקבל את התמיכה ההורמונלית ולנסות "טבעי" בקיום יחסים? והשאלה אם אין בעיה להיכנס כך להריון מרובה עוברים. ושאלה שלישית ואחרונה - מה הייתממליץ לי לעשות כרגע. הזמן דוחק ואני בלחץ. בפועל ניסיתי רק חודש אחד טבעי אבל עברו כבר שלושה חודשים מנקודת המוצא. האם 8 זקיקים שנמצאו מעודדים או שאני צריכה להילחץ. אשמח להכוונתך. תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה

1. זו תמיד דילמה אם להסתכן בלנתח מיומה לפני היריון. 2. מאחר והזמן לא לטובתך, לא הייתי מבזבז זמן רב על הזרעות במחזור טבעי. 3. 8 זקיקים זה מעודד. היריון מרובה עוברים תמיד מומלץ להימנע ממנו.

21/04/2014 | 23:59 | מאת: ביוץ

כאמור ניסיתי רק חוד שאחד טבעי (כלומר קיום יחסים). אני רווקה אז מדובר בבן זוג טרי. כלומר לא ניסינו בעבר. כדאי לנסות עוד רגיל? או ללכת על הפרייה או לנסות טבעי אבל, אולי יש משהו שמחזק ביוץ אבל לא גורם להריון מרובה עוברים?

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית