CHRONIC GASTRITIS

דיון מתוך פורום  ייעוץ תרופתי

01/10/2014 | 11:10 | מאת: היי

שלום עשיתי כמה בדיקות ומצאו לי 29226 קטעי רירית קיבה (אנטרום) עם CHRONIC GASTRITIS קשה. נמצאו חיידקי H.PYLORI רבים 29227 קטעי רירית גוף קיבה עם CHRONIC GASTRITIS קשה ... הרופא משפחה בהתחלה נתן לי לשתות 30 כדורי אומפרדקס, וכעבור חודשיים הוא נתן לי לשתות את הכדורים האלה עקב אלרגילה למוקסיפן: במשך 3 ימים אני צריך לשתות את הכדורים האלה: אומפרדקס כדור אחד בבוקר, ואחד בלילה (האם אני צריך לצום לפני שתית הכדור בלילה ??) קארין 250- שני כדורי אחרי ארוחת בוקר, ושני כדורי אחרי ארוחת ערב ואחרי 3 ימים עם אין לי תגובה אלרגית לקארין 250 אז אני מוסיף את הכדור פלאגיל 250 שאותו אני שותה: שני כדורים אחרי ארוחת בוקר, ושני כדורים אחרי ארוחת ערב, במשך 7 ימים. השאלה שלי האם זה מספיק בשביל להילחם במחלה הזאת ? האם זה יוריד את אותם חיידקים ב90-100% והם לא יחזרו שוב ?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, לגבי אומפרדקס את המנה של הערב תקחי חצי שעה לפני ארוחת הערב לגבי הטיפול האנטיביוטי: זה שילוב מקובל במקרה של רגישות לפנצילינים (מה שכנראה יש לך) וזה טיפול עם סבירות גבוהה להצלחה. אין לאף אחד את היכולת לחזות האם טיפול זה או אחר באופן וודאי ימנע חזרה של המחלה. מה שכן יש מספיק מידע ששילוב זה של שתי אנטיביוטיקות ואומפרדקס יעיל בטיפול במחלה זו. בברכה אליאס

01/10/2014 | 12:34 | מאת: היי

אז זה טעות שלקחתי לפני שהלכתי לישון את כדורי אומפרדקס ?? וזה משנה מתי אני לוקח לפני הארוחה או לפני שאני הולך לישון ? והשילוב של האנטיביוטיקה אני צריך לקחת את הכדורים ברצף אחרי הארוחה ?

מנהלי פורום ייעוץ תרופתי