אלטרולט ונורמיטן

דיון מתוך פורום  ייעוץ תרופתי

08/07/2014 | 18:32 | מאת: סימה

שלום רב- אני בת 71. מקבלת נורמיטן 25 חצי בבוקר וחצי בערב. מבקשת לדעת מתי לקחת את התרופה. האם על קיבה ריקה מייד בהשכמה ? ובערב לפני השינה? בנוסף, אני מקבלת גם אלטרולט. האם אין התנגשות בין שתי התרופות? סמיכות נטילתן יכול להוות בעיה? לאחרונה קראתי כי אלטרולט גורם להשמנה, לנשירת שיער ולירידת הנתרן. האומנם? עד לפני שבועיים עוד קיבלתי לוסרדקס והופסקה התרופה בעקבות בדיקת אלקטרוליטים שעשיתי ותוצאותיה לא השביעו את רצון הרופאה שהחליפה לנורמיטן. מחכה לתשובתכם המהירה. בתודה ובברכה

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב 1- את התרופה נורמיטן יש לקחת עם מים ללא קשר לארוחות ואת יכולה להמשיך כמו שאת לוקחת בבוקר ובערב . 2- לא ידוע על תגובה בין התרופה נורמיטן והתרופה אלטרולט. 3- לגבי תופעות הלוואי של התרופה אלטרולט , עלייה במשקל היא תופעת לוואי מאוד שכיחה . היא גם עלולה לגרום לריכוז נתרן נמוך בדם (שכיחות תופעת לוואי זו אינה ידועה).לגבי נשירת שיער לא דווחה תופעה זו בהקשר של טיפול באלטרולט (מבדיקה בעלון לרופא ושני מאגרי מידע מקובלים). 4- חשוב לזכור שגם נורמיטן וגם אלטרולט אין להפסיק באופן פתאומי בברכה אליאס אשמח לדעת מה ההתוויה של התרופה אלטרולט כדי שאוכל להציע לך חלופות .

09/07/2014 | 16:48 | מאת: גוטסמן סימה

שלום אליאס- תודה לך על תשובתך המפורטת אודה לך מאוד אם תדריך אותי איך להפסיק את נטילת האלטרולט. אגב, הרופאה נתנה לי את הכדור הזה להקל על מתח וזעה בלילה ולהרגעה כללית. אינני יכולה להצביע ולומר שאני חשה בשיפור משמעותי. ברשותך עוד שאלה. ערכי לחץ הדם שלי עם נטילת נורמיטן 12.5 בבוקר וכנ"ל בערב סבירים אך יש ימים שהדופק יורד ל-48-9 נראה סביר?

מנהלי פורום ייעוץ תרופתי