ד''ר נחשון רנד הנכבד

דיון מתוך פורום  בעיות גב ועמוד השדרה

04/04/2016 | 11:14 | מאת: איילת השחר

יש לי שאלה עקרונית. תחילה אפרט את המקרה שלי על מנת להבהיר. אני בת 68 ומשתייכת לשמחתי לאחוז קטן של האוכלוסיה: מ ע ו ל ם לא היו לי כאבי גב. לפני מספר ימים עליתי על כסא למטרה מסוימת ואח'כ קפצתי ממנו. מיד הרגשתי כאב בגב אבל לא נורא. למחרת וגם ביום שאחריו הלכתי ברגל כמה ק''מ ובערב החלו לי כאבי גב תחתון שהיו חזקים מאוד רק במעבר משכיבה לישיבה וכן בשכיבה רק בשינויי תנוחה. בין לבין הכל בסדר. שאלתי העקרונית היא: האם אתה ממליץ לקחת כדור נגד כאב ואז אני אולי מסתכנת בכך שלא אמנע מהתנוחות הגורמות לי כאב (כיוון שבעקבות הכדור לא ארגיש כאב) ובכך אחמיר את המצב. או שמא רצוי שלא לקחת כדור כדי שאחוש את התנוחות הכואבות ואדע להמנע מהן. לתשובתך אודה מאוד.

לקריאה נוספת והעמקה

ברוכה הבאה ל"מועדון".... אין כל בעיה בלקיחת משככך כאב ואין טעם לסבל מיותר ברור שלא כדרך חיים אלאל למספר ימים להקלה אם לא משתפר - כדאי להגיע לבדיקה ויעוץ מסודר ד"ר נחשון רנד מומחה לכירורגיה אורתופדית ולניתוחי עמוד השדרה www.isc.co.il [email protected] קביעת תור: 7645400 - 03 054-747886

06/04/2016 | 11:05 | מאת: איילת השחר

תודה על תשובתך.אני ממש לא רוצה להכנס למועדון. אתה חושב שזה בלתי הפיך? מהו הכאב הזה כשאני במעבר משכיבה לישיבה? ממש מפלח לשנייה כמו צירי לידה. (לא אחד אלא כמה, בכל תזוזה שלי) למה זה שייך לשרירים? לעצבים?

מנהל פורום בעיות גב ועמוד השדרה