חוסר שיווי משקל ובעיות עמש צווארי

דיון מתוך פורום  בעיות גב ועמוד השדרה

25/06/2015 | 22:42 | מאת: לינדה

דר שלום, אני בת 33 בריאה בדרך כלל למעט אסתמה קלה. מזה חודשיים וחצי סובלת מחוסר שיווי משקל. התחיל כסחרחורת רגילה ומהר מאוד התחלף בחוסר שיווי משקל (הכל יציב ואילו אני לא, מתנדנדת, נוטה לעיתים להתקל בדברים, חייבת להחזיק) ולזה התווספו גם כאבי ראש- בדגש על אחורי הראש וברקות. בדיקות דם, ראייה, שמיעה, טימפנומטריה, ברה ו ct ראש היו תקינות ו/או בגדר הנורמה (ראייה יש בעיה מרחוק אך נאמר כי לא זה הגורם). בדיקת נוירולוגית: מצב קוגניטיבי שמור, ע.ק בדיקה תקינה.כח גס שמור ב 4 גפיים, טונוס תקין, החזרים לא ערים, שווים. החזרים פתולוגיים- פנינג דוצ. תחושה ומבחני מוחון שמורים. ברומברג- מתנדנדת מעט עם עיניים סגורות. הליכה יציבה, מעט מתקשה ללכת בטנדם. יש לציין כי לפני 9 שנים עברתי ניתוח דיסקוטומי צווארי c5-6 ועל כן, הופניתי לנוירוכירוג. הנוירוכירוג אמר שאין קשר אך לאור העובדה שהיה ניתוח בעברי הפנה לצילום עמש צווארי Flexion exte ובצילום נרשם: מצב ניתוח לאחר c5-6 אי סדירות קונטור בלוחית עליונה והנמכה יחסית של גובה החוליה ב c6 גובה שאר החוליות שמור. ללא עדות לדיסלוקציה. ברשותך אשמח לחווד הרפואית (עד כמה שניתן באינטרנט) מה עליי לעשות הלאה... האם משהו בתוצאת הצילום עמש צווארי יכול להסביר את עניין חוסר השיווי משקל? חוסר שיווי המשקל היום הינו לסירוגין...לעיתים כל 2 שניות לאורך כל היום (ללא קשר לתנוחה ו/או פעילות). ולעיתים ישנם שעות שהכל בסדר. כאבי הראש לעומת זאת גברו... אשמח לכל הכוונה שתוכל... בתודה מראש, וסליחה על הפנייה הארוכה.

לקריאה נוספת והעמקה

חוסר שיווי משדקל יכול לנבוע מבעיה צווארית אם יש לחץ על חוט השדרה - לא ריאתי איזכור של ממצא כזה ב - MRI שלך ד"ר נחשון רנד מומחה לכירורגיה אורתופדית ולניתוחי עמוד השדרה www.isc.co.il [email protected] קביעת תור: 7645400 - 03 054-7478864

28/06/2015 | 17:59 | מאת: לינדה

תודה על המענה דר, רק תיקון קטן ברשותך...בתשובתך רשמת שלא ראית איזכור ב MRI שלי ללחץ על עמש...רק שלא נעשה לי MRI מאז הניתוח (לפני 9 שנים)... התוצאה שרשמתי לך פה זה של צילום רנטגן של עמש...האם למרות שאין ממצא בצילום רנטגן כדאי במקרה הנוכחי (חוסר שיווי משקל בהווה וניתוח דיסקוטומי צווארי בעבר) לעשות MRI עמש צווארי? תודה מראש!

מנהל פורום בעיות גב ועמוד השדרה