קיפוזיס שפשוט לא נותן לחיות בשקט.

דיון מתוך פורום  בעיות גב ועמוד השדרה

07/06/2015 | 14:01 | מאת: דני

אני בן 20 ד"ר וסובל מקיפוזיס. איני זוכר בדיוק כמה מעלות אני חושב ש-50 או 55. האם במעלות כאלה יתנו לי לעשות ניתוח ליישור הגב? אני פשוט סובל וניסיתי כל מיניי טיפולים ותרגילים. אין, שום דבר לא עוזר. HYPERKYPHOSIS זאת האבחנה שלי, אין לי מושג אם שוירמן או לא. כירופרקטיקה יכולה לעזור לכאבי הגב או בכלל להשפיע על המבנה עצמו של עמוד השידרה? האם יש איזושהי דרך בכלל להשפיע על המבנה ולשנותו ללא ניתוח? ניסיתי הכל ד"ר ואני פשוט סובל ולא מסוגל לחיות יותר ככה, האיכות חיים פשוט בריצפה. אשמח לתשובות. תודה רבה.

לקריאה נוספת והעמקה

לא ברור לי אם אתה רוצה ניתוח עקב בעיה אסתטית ליתיקון הכיפוף או לטיפול בכאב - כך און כך האינדיקציה לניתוח כזה היא לא מאד חזקה ולא ברור כמה ניתוח כזה יעזור לכאב. אשר למראה - 55 מעלות זה לרוב לא קיפוזי ס כל כך משמעותי המחייב ניתוח אלא אם הוא ממוקד על סגמנט מאד קצר צריך לרואת את הצילום ולבדוק אותך על מנת לתת תשובות יותר מבוססות ד"ר נחשון רנד מומחה לכירורגיה אורתופדית ולניתוחי עמוד השדרה www.isc.co.il [email protected] קביעת תור: 7645400 - 03 054-7478864

17/06/2015 | 06:54 | מאת: דני

יש משהו לעשות בנידון עם הגב? או שזה פשוט אבוד. הצורה האסתטית מפריע לא פחות מהכאב ומשפיעה עליי פסיכולוגית. הייתי כבר אצל כמה רופאים ואף אחד לא נותן פיתרון. אשמח לדעת אם יש משהו שיכול להקל על הכאב כי אני לא מסוגל לעבוד ולא מוצא דרך הגיונית לחיות ככה.

מנהל פורום בעיות גב ועמוד השדרה