כאבים במותן השמאלי

דיון מתוך פורום  בעיות גב ועמוד השדרה

29/11/2014 | 09:37 | מאת: יהודה מ.

בן 87.9 סובל מילדות מסקוליוזיס. בשנים האחרונות סובל מכאבים עזים במותן השמאלי. ניסיתי כל מיני טיפולים, בשנים האחרונות שימוש בפרקוסט עזר. כעת גם זה לא עוזר. בצילום שעשיתי לפני כחמש שנים מצא האורטופד צניחה של הצלעות השמאליות האחוריות הלוחצות על עצבים ומכאן לדעתו מקור הכאב. פתרון לא היה לו. היו תקופות שאחרי שימוש בפרקוסט הייתה הפוגה בכאבים לכמה שבועות. היום הכאב בלתי נסבל ולא מאפשר התנהלות רגילה. תודה על עזרה.

לקריאה נוספת והעמקה

מדובר על מצב עם פוטנציאל מורכב מאד ואני מסופק אם מקור הכאב רק בצלעות כפי שאתה מצייןם סביר יותר שיש אי יציובת בין החוליות ואף לחץ על שרשי עצבים כדאי לנסות טיפול במים הידרותרפיה שחיה פלדנקרייס ופעילות גופניתמתונה - אלו לא ירפאו אך יכולים הלקל על התסמינים מעבר לכך יש אפשרות להקל בהזרקות שונות אם כל אלו לא יעזרו יש אפשרות לשקול ניתוח אם כי במצב כזה מדובר לרוב בניתוח מאד גדול ומורכב ד"ר נחשון רנד מומחה לכירורגיה אורתופדית ולניתוחי עמוד השדרה www.isc.co.il [email protected] קביעת תור: 7645400 - 03 054-7478864

04/12/2014 | 19:27 | מאת: י.מרגלית

בגילי ניתוח לא בא בחשבון. אני סובל משסתום מיטראלי דולף, מקבל נורווסק 10 מ"ג כנגד לחץ דם. לקחתי מדי פעם פרקוסט שהיה מקל ועד האירוע של בדיקת אקו דופלר היו ימים שעברו ללא כאב. כעת הכאבים נמשכים ללא הפסק. אורטופד במרפאת הרצל בר"ג רשם לי אקרוקסיה, אבל רופא המשפחה סבור שיכולות להיות תופעות לוואי לא רצויות. אכן, בעבר לקחתי את התרופה ונאלצתי להפסיק. במקומה קבלתי פרקוסט שעכשיו כנראה לא משפיע. בימים האחרונים לא יכולתי לצאת מהבית. אודה מאד על עזרתך.

מנהל פורום בעיות גב ועמוד השדרה