כאבים גב עליון שמאל,

דיון מתוך פורום  בעיות גב ועמוד השדרה

02/10/2014 | 23:53 | מאת: ליאור

היי, אני כבר למעלה מחצי שנה עם כאבים גב עליון שמאל. כאשר יש הקרנות למרכז הגב ועד הצוואר והראש (כאבי ראש קלים) בעיקר אחרי קצת עומס. היה לי מקרה שבו בנסיון הרמה הרגשתי תזוזה פתאומית לא נעימה בגב ואז למשך ארבעה ימים היה אי נוחות לאורך כל עמוד השדרה,אבל אי נוחות באמת מלחיצה, עקצוצים חזקים והרגשה מוזרה. לאחר מכן בבוקר אחד פתאום כל החלק השמאלי העליון כואב (מרגיש בשריר התחיל לכאוב) ומאז זה ככה. קצת קשה לתאר את התסמינים כי לגבי חלקם אני לא בטוח. חשבתי שאני מרגיש עקצוצים צד שמאל וקצת ימין אבל עשיתי EMG ואמרו שהכל תקין למעט רגישות קלה צד שמאל משהו עם "התעלה הקרפלית" אז הנחתי שאין בעיה בעמוד השדרה. אחרי עומס, ניסיתי קצת לעשות מתח או שכיבות שמיכה ובזמן התרגיל ויום יומיים זה מחריף ואני מרגיש לחץ בעיקר על הצוואר (סביב הצוואר על הכתפיים ועד הראש) וקצת כאבי ראש. מגרד הרבה לאורך כל הגב אם זה חשוב. עכשיו, האורטופד והפיזיוטרפיסט חושבים שהשרירים פשוט תפוסים, אבל האם זה הגיוני שהשרירים נתפסים ארבעה ימים שלמים לאחר המקרה? נתנו לי arcoxia לדלקת מה שלא עוזר אחרי חמישה כדורים וגם הפיזיוטרפיה (שתי מפגשים כרגע) לא נראה שמקדמת אותי. הצטרפתי לבריכה אמרו שזה עוזר, אבל גם לא רואה שינוי. אני פשוט רוצה לדעת האם זה יכול להיות באמת רציני, כי למרות שהרופאים מנסים להרגיע אני מרגיש שמשהו לא בסדר. המטרה היא לחזור לחדר כושר.

לקריאה נוספת והעמקה

בלתי אפשרי מתיאורך להבין מצמה אתה סובל לצעריולכן כל תשובה לא תהיה מבוססת ד"ר נחשון רנד מומחה לכירורגיה אורתופדית ולניתוחי עמוד השדרה www.isc.co.il [email protected] קביעת תור: 7645400 - 03 054-7478864

06/10/2014 | 08:42 | מאת: ליאור

מובן. אז שאלה רק לגבי ה-EMG, אם עשיתי אותה גפיים עליונות ונאמר שיש רגישות קלה ונזרק המונח "התעלה הקרפלית" האם זה פוסל בעיות בעמוד השדרה? זה מה שמלחיץ אותי בעיקר.

מנהל פורום בעיות גב ועמוד השדרה