הפעלת שני ביטוחים

דיון מתוך פורום  ביטוח נסיעות לחו"ל

19/08/2014 | 15:03 | מאת: london

היי, אני עתידה לטוס ללונדון לטיול של כשבוע uמתכננת לרכוש ביטוח חו"ל בחברה מסוימת דרך סוכן ביטוח. כעת, סוכן הביטוח ייעץ לי להפעיל בנוסף גם את ביטוח הבריאות החינמי של כרטיס האשראי הכולל גם ביטוח על המטען. כאשר פניתי לחברת כרטיס האשראי הנציגה התעקשה כי אעשה טעות קשה אם אפעיל שני ביטוחים שונים, וכי זה עשוי לפגוע בי מאוד אם אעשה כן. האם יש משהו בדבריה? אשמח לדעתך.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, ראשית, כהערת אגב - אני מציע לבחון היטב מה כולל החלק של המטען בביטוחי החינמי והאם הוא מתאים לצרכיך ולמטען אותו את לוקחת. קחי בחשבון שמטען זה גם מזוודה אבל גם מזוודה שלא מגיעה בזמן , מצלמה יקרה או תכשיט וכדומה. חשוב לראות שאכן הכיסוי הביטוחי מותאם למטען האישי שלך. בקשר לרכישת שני הביטוחים - הייתי אומר שההגדרה טעות קשה היא מרחיקת לכת. מאוד. אין שום בעיה לרכוש שני ביטוחים וכל אחד מהמבטחים יהיה אחראי. חוק חוזה ביטוח קובע הסדר ביחס לביטוח כפל, במיוחד בביטוח נכסים (אם במטען עסקינן). מה שכן, לא תוכלי "להתעשר" ולתבוע מכל אחת מהחברות את אותו נזק (למעט במקרים בהם מדובר בפיצוי כמו חס וחלילה במקרה של מוות או נכות צמיתה ולא בשיפוי שזה החזר הוצאות בכפוף לקבלות). יהיה עליך לבחור ממי את תובעת את הנזק וליידע את אותה חברה בקיומה של החברה השניה. זו לא טעות ובטח לא קשה. זה עניין של שיקולים אישיים האם לשלם פעמיים פרמיה באופן כללי, "להתעסק" עם שני ביטוחים וכדומה. נסיעה טובה. רן

10/09/2014 | 07:32 | מאת: עינן

שתרחיבי את הפוליסה בתשלום נוסף אצלה אלא שהישראלים מקצינים כל דבר אז בוחרים להגיד טעות קשה האמת שלא צריך כפל ביטוח למטען אבל אם היה צריך סיכונים נוספים בתוספת אז כדאי היה אצלה. ברגע שהיא הפחידה אותך פנית לפה. היה עדיף לה לענות ענינית. נציגים בישראל בדכ מטמטמים את הלקוח בהפחדות.

מנהל פורום ביטוח נסיעות לחו"ל