ביטוח לזמן ארוך - יש טעם להשוות?

דיון מתוך פורום  ביטוח נסיעות לחו"ל

20/07/2014 | 10:58 | מאת: דינה כהן

הי, אנחנו עושים רילוקיישן לחו"ל לפרק זמן של כמה חודשים. אנחנו, זה אני, בעלי ושני הילדים. השאלה שלי היא קודם, אם יש טעם בכלל לרכוש ולהפעיל ביטוח נסיעות לחו"ל ולאחר מכן, אם יש טעם להשוות בין הפוליסות של החברות (ועל אילו סעיפים להתעכב באופן ספציפי)

לקריאה נוספת והעמקה

שלום דינה , ביטוח נסיעות לחו"ל אינו ביטוח שמתאים לרילוקשיין, בטח לא עם ילדים (ולא משנה לאיזו מדינה אתם נוסעים) ואסביר : הביטוח מבחינת היקף הכיסוי שלו נורא מצומצמם ונועד לתת מענה למצבי חירום רפואיים בלבד, כך שככל שידרש המשך טיפול בבעיה רפואית מסויימת לא ניתן יהיה להסתמך על הביטוח. מעבר לכך, מקרה רפואי קצת יותר חריג מהרגיל (רגיל זה צינון קל, או פציעה לא רצינית) עלול להוביל למצב בו חברת הביטוח תבקש להשיב את החולה/פצוע לארץ וזה עלול להפריע למהלך הרילוקישיין. ביטוח צריך להתאים לצורכים הנדרשים. אם בכל זאת תבקשו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, אז בוודאי שיש מקום להשוואה בין החברות ולא רק מהמקום של הפרמיה אלא מהמקום של היקף הכיסוי והפעלתו. לדוגמא : האם הכיסוי מוגבל במספר ימי אשפוז או בעלות ליום אשפוז, בעלות לשכר רופא או במספר הפעמים בהם ניתן לגשת לרופא, מה הכיסוי לטיפול תרופתי ואיזה, האם חברת הביטומ משיבה לארץ על כל עניין של מה בכך וכו') בהצלחה רן

21/07/2014 | 10:17 | מאת: דינה כהן

תודה על התשובה המהירה רן. האם יש טעם להפעיל גם את מה שמצאתי ברשת "ביטוח רילוקיישן" במקביל לביטוח נסיעות לחו"ל? האם במקרי חירום יהיה תוקף לשני הביטוחים או האם לדעתך זה מיותר? כמו כן, האם כדאי להשתמש בכלי השוואה (וובי,גוטרוול, רק וכדומיהם) או לטרוח ולקבל הצעה מנציגות של כל אחת מחברות הביטוח?

מנהל פורום ביטוח נסיעות לחו"ל