מה לעשות?

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

08/08/2015 | 21:34 | מאת: ויטקסית

שלום אני סובלת מפיברומילגיה ןPMS קשים. אני מקבלת כבר שנים את הטיפול הבא לפיברו': תרופות-טרמדול ליריקה רמוטיב וקלונקס ואומפרזול(לצרבת) תרופות טבעיות-אצה ירוקה,אומגה3,קומפלקסB וקו אנזים Q10 .. לאחרונה המליצה לי הרופאה על טיפול בויטקס(אחרי שהורמונים עשו לי רע,וגם אנגליקה סינית ודיקור) . הבעיה: צריך לקחת אותו ישר על הבוקר וזה לא מתאפששר לי כי בבוקר (ב8)אני נוטלת טרמדול ליריקה ואומפרזול.ואני יודעת שצריך לחכות שעתים לפחות הפרש בין תרופות טבעיות לקונבנציונליות. ולכן אני לוקחת אתו עם התרופוות הטבעיות ב-10. אבל הוא לא עוזר לי.אז השאלה שלי היא-האם לקחת אותו יחד עם התרופות הרגילות ב8 למרות זאת?

לקריאה נוספת והעמקה
09/08/2015 | 10:53 | מאת: ויטקסית

שכחתי לציין שכשאני לוקחת את הויטקס בעשר בבוקר-זה כבר אחרי ארוחת הבוקר של שעה שמונה. וגם שאיין לי אפשרות להחליף בנהם-כלומר לקחת את התרופות הקונבנציונליות בעשר ות הטבעיות והויטקס בשמונה. בגלל ה אני לא יודע מה לעשות..

שלום רב, ראשית כל ניתן בהחלט לסייע לך בפיברומיאלגיה על ידי טיפול נטורופטי הכולל תזונה נכונה וצמחי מרפא המסייעים רבות בהפחתת הכאבים, הבצקות והדלקות. אין מניעה לשלב בין הויטקס לבין התרופות ואין צורך להמתין שעתיים אלא חצי שעה הפרש ביניהם. גם לגבי הPMS ניתן לסייע לך לעבור תקופה זו על ידי יעוץ נטורופטי מתאים, אשמח לעמוד לרשותך, אילן.

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה