באמת טיפול פלא!!!עוזר , תיכנסו

דיון מתוך פורום  פסוריאזיס: תמיכה ומידע אודות המחלה

25/04/2013 | 12:01 | מאת: אושרת

אחרי שניסיתי כל מיני טיפולים ומשחות שלא עזרו , החלטתי לנסות את הטיפול של מינרל מור, קניתי את הערכה והקפדתי במשך חודש ימים על כל המרכיבים- תזונה וכדורים, התוצאות נפלאות!!!אני מתרגשת...הנגעים כמעט ונעלמו לחלוטין, העור אלסטי וחלק, אני ממשיכה עדיין עם הרגלי התזונה ולקיחת התוספים עד שזה יעלם לחלוטין. אני ממליצה בחום לכל מי שסובל מהמחלה המעצבנת הזאת, אצלי בנוסף היו כאבי מפרקים מטורפים במשך 5 חודש ים ישבתי בבית עם משכחי כאבים בלי יכולת לתפקד, ובאופן מפתיע הטיפול עזר לי לחזור לשיגרה,לעבודה,לנעלי עקב:), ממליצה בחום!!!תוכלו לראות את כל הפרטים באתר של מינרל מור ולדבר איתם ישירות, הצוות מדהים ,אמין, הערכה הגיעה בדיוק אחרי יומיים , גיא המנכ"ל מקסים אמיתי , ענה לי בסובלנות ובאופן אישי על כל שאלה. חבל לבזבז עוד יום אחד עם התופעות של המחלה, אני מרוצה מאוד!

25/04/2013 | 16:34 | מאת: מוטי

כבר עייפנו מהקלישאה הזו של לקוחות יעני מרוצים יעני כאילו שאנחנו טיפשים. יאללה חלאס עם השטויות שלך איש בשם נקה יעני אלונה.

26/04/2013 | 12:41 | מאת: אושרת

אני מבינה את הספקות שלך , גם אני הייתי בדיוק כמוך, אין לי שום קשר לחברה ובטח שאני לא מרוויחה מזה שום דבר... אני מוכנה לדבר איתך ישירות אפילו באופן אישי, אני סובלת מהמחלה כמעט שנה(שזה ממש לא הרבה..)ואני מבינה שיש אנשים שסובלים מזה שנים, בגלל זה מצאתי לנכון לפרסם פה על ההצלחה של הטיפול, מתוך כוונה לעזור בטח לא מתוך כוונה לעשוק אף אחד.. אני אמא לשני ילדים קטנים, ואחרי שהייתי מושבתת פיזית במשך 5 חודשים, עברתי את כל הבדיקות, הצילומים והפרופסורים הגדולים בארץ לא ידעו לתת לי מענה , לא היה לי מה להפסיד והחלטתי לנסות, העובדה היא שזה עזר לי מאוד, אתה לא חייב אם אתה לא רוצה..לגבי מינרל מור כל מה שרשמתי נכתב כדי שבאמת תאמינו ,היחס שקיבלתי היה מדהים, גם אני שאלתי אותם את אותן שאלות בדיוק, איך יכול להיות שקיים מוצר כזה ועשרות אלפי(אם לא יותר)חולי פסוריאזיס לא יודעים מזה? איך יכול להיות שהרופא שלי לא ידע להפנות אותי לפתרון במידה וקיים? למה לי להאמין כשיש כל כך הרבה שרלטנים ? התשובה שקיבלתי ממינרל מור הייתה מאוד פשוטה , הם לא רצו לפרסם תמונות של אחרי ולפני מה שרץ בכל אתר אינטרנט מפוקפק שמתעסק בתחום, הם בחרו שזה יעבור מפה לאוזן(למרות שאני הגעתי אליהם דרך כתבה ב ynet שדיברה על זה שיש להם 75% הצלחה, העניין הוא שהחברה עדיין צעירה מאוד ואולי בגלל זה לא שמעת עליהם לפני. החלטתי לנסות ואני שמחה שעשיתי את זה .

26/04/2013 | 00:45 | מאת: avip

אם זה כל כך מצליח למה מינרל מור לא מפרסם הצלחות בחולים אחרים הרי כל אחד ממשתתפי הפורום היה רוצה להפטר מהמחלה הארורה הזאת ואני מאמין שמדובר במאות אם לא אלפים וכל אחד מהחולים שהיה מתנסה בערכה בטח היה מפרסם זאת בפורום לכן גם לדעתי את מפרסמת שטויות וכנראה שזה משתלם לך

מנהל פורום פסוריאזיס: תמיכה ומידע אודות המחלה