מספר שאלות לגבי פונדקאות בארץ

דיון מתוך פורום  פונדקאות

27/06/2016 | 13:18 | מאת: ספיר

שלום רב, רציתי לדעת לגבי פונדקאית לעוברים מתרומת ביצית לזוג נשוי- מה העלות של זה ומה זה כולל- כמה נסיונות, מה קורה במידה ולא מצליח,ומבחינה חוקית האם האמא שתגדל את הילד נחשבת לאימו והאם היא צריכה לעבור תהליך של אימוץ? האם יש פונדקאיות בארץ והאם התהליך הזה ארוך ובקיצור מה השלבים לקבלת אישור ואיפא מתחילים לחפש פונדקאית? כפי שאת רואה יש לי הרבה שאלות. אני רק מתחילה לגשש בעניין ואין לי מושג איך מתחילים. תודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה

ספיר שלום באמת יש לך הרבה שאלות וזה בסדר גמור. אשמח לתאם איתך פגישה מסודרת, כדי לתת לך הסבר מקיף לגבי כל מה שקשור לפונדקאות. לתיאום פגישה יש לחייג למספר 037281160 יחד עם זאת אענה לך לפי הסדר על השאלות שאת שואלת: קודם כל לא ברור לי האם כבר יש לכם עוברים מוכנים מתרומת ביציות או שאתם מחפשים מסלול פונדקאות כולל תרומת ביציות. בשני המקרים זה אפשרי . כמה זה עולה, מה זה כולל ,איך זה מתנהל ומה קורה אם לא מצליח - לגבי כל השאלות האלה אשמח להיפגש אתך ,כי זה ים של נושאים ולעיטים קרובות מאוד אינדיבידואלי לכל זוג. מבחינה חוקית - הילד יוכר כילדו של ההורה הביולוגי ,לאחר ביצוע בדיקת סיווג רקמות. במידה ומדובר בבני זוג שרק אחד מהם הוא הורה ביולוגי, ההורה השני מקבל צו הורות פסיקתי, שמוסדר ע"י עו"ד מומחה בתחום. פונדקאות בארץ יש ומוסדר חוקית משנת 1996(הסכם לנשיאת עוברים).תהליך פונדקאות בארץ ארוך יחסית לפונדקאות בחו"ל ,ישנם שלבים מאוד ברורים ומסודרים החל מהגשת בקשה לקבלת אישור מהועדה להסכם נשיאת עוברים עבור ההורים, מציאת אם פונדקאית והגשת בקשה לאותה ועדה עבור אם הפונדקאית.... פונדקאית מחפשים או דרך סוכנויות לפונדקאות או באופן עצמאי . ספיר, קודם כל אני רוצה לאחל לכם הצלחה בתהליך ואשמח להיפגש ולתת לכם הסברים יותר מדויקים לגבי מסלולים שיכולים להתאים לכם. בברכה בראון אידה

28/06/2016 | 15:33 | מאת: ספיר

תודה רבה. רציתי קודם כל לדעת בערך מה העלות של פונדקאות בארץ ללא תרומת ביצית, כדי שאני אדע אם בכלל זה מתאים לי וכמה זה תהליך ארוך?

מנהל פורום פונדקאות