שאלה קצרה אך חשובה

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והתקרחות

03/09/2014 | 00:59 | מאת: שי

שלום רב דוקטור, חשוב מאוד לא יודע מה כדי לעשות. בן 37 בריא בד"כ, משתמש במינוקסי ספריי מזה תקופה קצרה, שמתי לב שאחרי שאני מתיז על האזורים הנחלשים, יש לי כאבי ראש.. כמעט מיד לאחר השימוש (דקות לפעמים קצת יותר). האם מוכרת / ידועה לך תופעה זאת, (אולי רגישות יתר).. כמו כן במידה וממשיך בכל זאת (מוכן לסבול מעט), האם יהיה נכון לעשות זאת, האם אוכל להמשיך ללא חשש.. וללא כל תופעה או נזק אחר אולי עכב כך.. תודה מראש על תגובתך.

לקריאה נוספת והעמקה
03/09/2014 | 18:43 | מאת: ד"ר אלכס גינזבורג

שי שלום, בד"כ לא ידוע לי על תופעת לוואי של כאבי ראש כתוצאה מהשימוש במינוקסי אבל תמיד יש יוצא מן הכלל. ממליץ לך לעשות הפסקה ולראות מה קורה ואחר כך לנסות שוב להשתמש וכך תוכל לדעת אם הכאב נובע באמת מהמינוקסי או שאולי עדיף לבדוק סיבה אחרת. במידה וזו הסיבה כמובן לא הייתי ממליץ להמשיך ולסבול אלא להפסיק ולחשוב על פתרון אחר.

07/09/2014 | 20:17 | מאת: שי

שלום רב שוב, ותודה רבה על תגובתך הזריזה., בהמשך לבדיקה הניסיונית, אז שמעתי עצתך והפסקתי עם הטיפול למספר ימים, ולא היו לי כאבי ראש, מכיוון שהכאבים מופעים בסמוך להתזה על הראש.. (דקות ספורות) אז מוזר שזה מכך, ועוד אני התחלתי להשתמש עם המינוקסי החלש יותר.. כמו כן שמתי לב לתופעה שקיימת אצלי מספר שנים, פשוט עכשיו מרגיש ונראה יותר (מכיוון שהורדתי יותר את השיער לטיפול המינוקסי), ישנם אצלי המון פיצעונים, פצעים קטנים וגדולים על הראש, וזאת לאחר שהתפטרתי מפצעי האקנה בזכות הראקוטאן, מזה שנים, זה כאילו עבר לי לראש.. חשוב לציין שמנסה תמיד לשמור על היגיינה גבוה הן לשיער ובכלל, וחופף כ-4,5 פעמים בשבוע (מצידי לחפוף יום יום, פשוט הבנתי שזה לא הכי רצוי). מה עליי לעשות בקשר לאותם פצעונים, והאם ישנו קשר לעניין ההחלשות,. לתשובתך ממתין ותודה מראש!!

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות