רקטוצלה שלב 3 גוש חוסם

דיון מתוך פורום  ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן

15/07/2014 | 10:14 | מאת: מתלבטת ומתחבטת

שלום רב, אני בת 27. אם ל-3. את האחרונה ילדתי לפני שנה. אובחנתי אצל אורוגניקולוג עם רקטוצלה שלב 3 גוש חוסם. פניתי אליו בגלל, קושי בהתרוקנות,כאבים בבטן תחתונה, דליפת שתן במאמץ, כאבים חזקים בעת קיום יחסים ואחרי קיום יחסים, תחושה שאני צריכה לפעמים "לעזור" בדחיפה מתוך הנרתיק ליציאות למצוא את הדרך החוצה. ובכלליות, יש תחושה שהנרתיק "מבולגן" ונמצאים שם דברים שלא אמורים להיות שם. הוא המליץ על ניתוח לתיקון והסביר שאם ארצה ללדת שוב, רוב הסיכויים שאצטרך לקיסרי אלקטיבי. אני מתלבטת מאד, מה המשמעות של לדחות את התיקון ברקטוצלה לכמה שנים, האם זה רק התמודדות עם הסימפטומים? האם תיתכן החמרה מעבר למצב הקיים במידה ולא אעבור את הניתוח? האם במצב כזה זה המוצא היחיד?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום את צריכה לבצע בדיקה שניקראת דפקוגרפיה לראות אם אכן זו הבעייה ומנסיוני הרב בתחום אין בעייה לנתח גם אם תלדי שוב בהחלט אמליץ לידה וגינלית ולא קיסרי (עדיף ניתוח וגינלי חוזר במידת הצורך - לא מחייב מאשר ניתוח לפתוח בטן) אם תרצי לבוא ליעוץ 052-5134747 דבורה המזכירה

30/08/2014 | 20:07 | מאת: כבר לא מתלבטת

מעבר לרקטוצלה האורוגניקולוג מצא ותיקן גם אנטרוצלה גדולה. (ובנוסף הושתל סרט TVT) השאלה שלי היא לעתיד, (כי לא חושבת שאחזור למנתח הנוכחי) האם עלי להיות במעקב כלשהי מעבר לתקופת ההחלמה? כדי למנוע צניחות חוזרות? איך אני לא חוזרת למצב הזה שוב?

מנהל פורום ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן