חוסר יציבות ובלבול בעיניים

דיון מתוך פורום  בריאות העין

10/08/2016 | 19:31 | מאת: מתן

ערב טוב, כבר המון זמן שאני סובל מתחושה מוזרה שהייתי מתאר אותה כחוסר יציבות "עדין" כשאני הולך בבית מנקודה לנקודה אני מרגיש כמו חוסר יציבות כזו, במיוחד כשאני צריך להעביר את המיקוד שלי מחפץ לחפץ. כשאני מחפש משהו בתוך הבית והולך ממקום למקום אני ממש מקבל סחרחורת ובלבול. זה קורה לי גם בקניונים, ובמקומות סואנים. מעבר לזה יש לי תופעה נוספת, כשאני מדבר עם אנשים מקרוב נורא קשה לי למקד את הראייה בהם. בשינויים של תאורה אני ממש מרגיש שאני צריך למקד כאילו אני לא רואה טוב, במיוחד בתאורה עמומה. (זה קורה גם עם משקפיים) בנוסף לזה יש לי סוג של לחץ בצד ימין של הראש שמתחיל בצוואר ונגמר באזור הרכה והעין ומציק לפעמים גם בנחיר. הלחץ מופיע לסירוגין וכשהוא בשיאו ה"סחרחורת"/בלבול בעיניים מתגברת. (עשיתי בדיקת CT שיצאה תקינה וגם בדיקה נירולוגית שיצאה תקינה). לא מצאתי פתרון לתופעה המאוד מעצבנת הזו. אציין שיש לי בעיה של מיקוד ראייה. אשמח אם תוכל לומר לי אם זה יכול להיות קשור למשהו בעיניים או אם אתם מכירים תופעות דומות?

לקריאה נוספת והעמקה
14/08/2016 | 10:29 | מאת: ד"ר ישי פאליק

מתן שלום רב גורמים עיניים לתופעות אותן אתה מתאר דורשות בדיקה יסודית ע"י נוירואופתלמולוג ואורתופטיסטית שעשויים למצוא את המקור לבעיה ולטפל בה בברכה דר ישי פאליק

16/08/2018 | 14:21 | מאת: דורית

גם אני לפני שבוע חשתי בדיוק כך ועכשיו אחותי גם חשה בזה, אין סחרחורת אלא בלבול בעיניים ובזכרון תמידי תחושה של סימום מספרים מתבלבלים לי ואותיות תחושה של חום אבל אין חום. אחרי שבועיים המצב השתפר לא חזר ל100% אבל שיפור. מה זה יכול להיות ? אחותי גם נבדקה עם ניקור מותני וצילומי ראש כדי להבין מה קורה לה ועדיין אין איבחון.

כמו שרשמנו קודם, תלונות כמו אלה מחיבות בדיקת רופא נוירואופתלמולוג. בכבוד רב ד״ר מיכאל היימס

מנהלי פורום בריאות העין