חשד לאפיסקלריטיס

דיון מתוך פורום  בריאות העין

22/06/2016 | 20:47 | מאת: צ

שלום, ב23.5 שלחתי הודעה ואעדכן: בצעתי את הבדיקות מעבדה והן נראות בסדר ללא משהו חריג או הליך דלקתי. היום חזרתי לביקורת אחרי חודש של טיפול בטיפות סטרודקס 3 פעמים ביום בעין האדומה. הטיפול הטיב מאד את האודם. משום מה בשבועיים האחרונים בערך העין השנייה (שהייתה בריאה כל אותו הזמן) גם כן התחילה להאדים- בעיקר בבוקר ופוחת מעט במהלך היום. בבדיקה היום הבנתי שיש הטבה משמעותית בעין המטופלת בסטרודקס ושבעין השנייה כנראה יש אלרגיה בעפעף. קיבלתי המשך טיפול: ** 3 שבועות טיפות LOTEMAX(N) COL CF 3 שלוש פעמים ביום לשבוע, אך הפעם לשתי העיניים. שבוע שני 2 טיפות לשתי העיניים ובשבוע השלישי טיפה אחת לשני העיניים. ** במקביל להשתמש בטיפות RELESTAT לשתי העיניים למשך 3 חודשים - 3 טיפות ביום לכל עין. ולחזור לבדיקה עוד 3 חודשים. מה דעתך על הטיפול? מהן הטיפות הללו? האלרגיה הזו (לכאורה) יכולה לגרום ללובן העין להאדים אם אכן קיימת?? מדאיג אותי שהעין השנייה שכל אותו הזמן הייתה בריאה עכשיו היא התחילה להאדים וגם שבסיום הטיפול בטיפות הסטרואידיות העיניים אולי שוב יאדימו (שזו שכבר חל בה הטבה תאדים חזרה ושהשנייה תוטב בטיפול הנוכחי ובסיום הטיפול שוב תאדים). תודה.

לקריאה נוספת והעמקה
26/06/2016 | 21:38 | מאת: ד"ר ישי פאליק

שלום רב הטיפול והאבחנה נשמעות סבירות דלקת אלרגית אכן יכולה לגרום לתופעות המתוארות והטיפול במידה ואכן זו האבחנה הולם בברכה דר ישי פאליק

27/06/2016 | 19:02 | מאת: צ

זה לא מסוכן / לא בריא שעין אחת קיבלה טיפול של חודש בסרטודקס + מעתה והלאה עוד 3 שבועות טיפות לוטמקס?? (אלה 2 סוגי טיפות סטרואידיות לפי הבנתי)

מנהלי פורום בריאות העין