טיפול אפיסקלריטיס

דיון מתוך פורום  בריאות העין

28/04/2016 | 22:33 | מאת: צ

שלום, מזה כמה חודשים אני סובל מאודם באחת העיניים. תחילה חשבו שזה אלרגיה וקיבלתי טיפות רלסטט שלא כל-כל הועילו ולאחרונה הלכתי לרופא ה מומחה ואובחן חדש לאפיסקלריטיס\סקרליטיס. זה סוג של דלקת?? מה זה? קיבלתי הפניה לבצע US של העין וצילום קדמי ולאחר הצילום להתחיל בטיפות וכדורים: 1) טיפות NEVANAC שלוש טיפות ביום, אחרי שבוע 2 ואחרי שבוע נוסף רק טיפה אחת. 2) INDOVIS 25 MG שני כדורים ביום לשבוע ואז כדור אחד ביום למשך שבועיים. קראתי ברשת שזה כדור לדלקת, אז במידה ויש דלקת בעין או בגוף שגורמת לאודם אז זה מה שיעזור? זה סוג של אנטיביוטיקה?? 3) FAMOTIDINE 40 MG כדור 1 ביום. לפי נסיוכם זה הטיפול המתאים? ולדעתכם הוא אמור לעזור ואראה שינוי תוך כמה זמן בערך?

לקריאה נוספת והעמקה
05/05/2016 | 23:57 | מאת: ד"ר ישי פאליק

שלום רב במידה ואכן האבחנה נכונה הרופא הציע טיפול מקיף והולם יש לעקוב אחר התגובה בשבועות הקרובים לרוב בפרק זמן זה ניתן לראות שיפור. הרופא שהציע את הטיפול הציע גם בירור באמצעות US ונראה שהגעת לרופא מוכשר ומנוסה בברכה דר ישי פאליק

06/05/2016 | 12:25 | מאת: צ

קודם כל תודה על התגובה ייתכן שהאודם נגרם כתוצאה של שימוש כ 6 שנים בעדשות מגע רכות? בצעתי אתמול את צילום הUS בעין האדומה (גלגל העין) והיום אתחיל את השימוש בטיפות וב2 סוגי הכדורים, בתקווה לראות שינוי כבר בימים הקרובים. בפענוח תחת הסעיף לובן העין (סקלרה) נכתב: לא הודגם עיבוי הסקלירה או הרחבה של חלל הסוב טנון. לסיכום: ללא סימני פסיקלריטיס. אם כך, יכול להיות שמדובר במשהו אחר? פשוט יותר? ולא מה שנחשד? לפי נסיונכם, אם לא מדובר כנראה באפיסקלריטיס אז יכולה להיות אפשרות שאחזור להשתמש בעדשות מגע? ואף אולי בעתיד לעבור ניתוח לייזר? תודה.

מנהלי פורום בריאות העין