תהליך בירור בעיה בגב התחתון

דיון מתוך פורום  נוירוכירורגיה

29/12/2016 | 11:46 | מאת: אלכס

שלום, אבא שלי סובל מכאבי גב תחתון שמאוד התגברו בתקופה האחרונה, עד כדי כך שהוא שוכב רוב היום ואינו מסוגל לתפקד כלל ללא משככי כאבים. הוא עשה בדיקת MRI (לאחר CT מיותר). התורים במסגרת הקופה לאורתופד מאוד ארוכים אז הוא פנה לאורתופד ידוע מחוץ לקופה (בהשתתפות הביטוח המשלים) שהמליץ לו על ניתוח Laminectomy Lumbar וקבע לו מיד מועד. אני מאמין שמדובר במנתח טוב אבל קיבלתי את הרושם שהוא ממהר מדי להמליץ על ניתוח מבלי לשקול כלל את האופציות האחרות. אנו מעוניינים לקבל תמונה מלאה יותר על האפשרויות והמשמעויות ולהתייעץ עם נוירוכרורג. במסגרת הקופה נאמר לנו שלא ניתן להתיעץ גם עם אורטופד וגם עם נוירוכרורג כי כל אחד מהם לא יסכים לקבל אם מתייעצים עם האחר. הדבר נשמע לי הזוי כיוון שאנו מנסים לקבל תמונה מלאה. 1. אשמח להכוונה מה נכון לעשות וכיצד להתנהל לבירור נכון לצורך קבלת החלטה נכונה לטיפול. 2. אשמח להמלצות לנוירוכרורג טוב לגב התחתון שניתן להתייעץ איתו, רצוי כזה שעובד במסגרת קופ"ח כללית באיזר הדרום או לפחות עובד בהסדר עם הביטוח המשלים של הקופה. תודה!

לקריאה נוספת והעמקה

ערב טוב, מומלץ לקבל חוות דעת שנייה עם ייעוץ פרונטלי,מסירת ספור מחלתי,בדיקת אביך,עיון בהדמיות ה-CT וה-MRI. לתשומת דעתך:2 ההדמיות נותנות מידע רלבנטי. הייעוץ עי מנתח עמוד שדרה (אורטופד או נוירוכירורג שעבר תת-התמחות בניתוחי עמוד שדרה ) בברכה

30/12/2016 | 02:13 | מאת: אלכס

תודה. כאמור אשמח להמלצות לנוירוכרורג טוב לגב התחתון שניתן להתייעץ איתו, רצוי כזה שעובד במסגרת קופ"ח כללית באיזר ב"ש או לפחות עובד בהסדר עם הביטוח המשלים של הקופה. תודה!

מנהלי פורום נוירוכירורגיה