סקס אנאלי (כמקבל) לאחר היצרות פי הטבעת

דיון מתוך פורום  כירורגיה קולורקטלית ופרוקטולוגיה

27/07/2014 | 13:59 | מאת: גל

שלום פרופסור זמורה, לפני כשנה סבלתי קשות מצביר טחורים ופיסורה. על מנת לפתור את הבעיה ניסו בתחילה ניתוח הרחבת בלון (שרק גרם לבעיה חמורה יותר), אח"כ ניתוח כריתת טחורים וטיפול בפיסורה (ניתוח כואב ביותר, לקח לי 3 חודשים להתאושש ולחזור לעבודה), ולאחר שהחלמתי נשאר לי קפל עור גדול מחוץ לפי הטבעת, ובניתוח שהיה לי בנובמבר האחרון הסרתי אותו. כעת שלומי מעולה כבר חצי שנה, אין לי שום בעיות, פי הטבעת שלי נראה רגיל לגמרי ואין לי בעיות אנאליות אחרות. בין לבין, אחרי שהתהליך הזה נגמר, כבחור הומו, רציתי "לעבור צד" ולהיות גם המקבל ביחסים האנאליים. על אף נסיונות חוזרים ונשנים של בן זוגי להרחיב אותי לאט לאט עם האצבעות, ועל אף עבודה מאומצת עם פלאג, ההרחבה לא עובדת, וכשבן זוגי כבר מנסה להכניס שתי אצבעות התחושה היא שמשהו עומד להיקרע שם ואני מבקש להפסיק. אציין כי עבורו הדבר פשוט מאוד, ולא כרוך בכאב מיוחד כמו אצלי. אין אפילו צורך אצלו בהרחבה באמצעות אצבעות. הדבר מתסכל אותי מאוד ואני מנסה לקרוא על פתרונות לעניין אך טרם מצאתי. מה שכן קראתי אמר שבעקבות הניתוחים שעברתי עברתי היצרות קשה של פי הטבעת, וזה הגיוני מאוד. גם הקקי שלי די צר ולא נראה הכי נורמלי. אשמח לשמוע על פתרונות לבעיה שאינם כוללים ניתוח ועל פתרונות שכן כוללים ניתוח. האם הרחבת בלון, ללא חתך, היא מה שאני צריך עכשיו? מה הפתרון? בתודה גל

לקריאה נוספת והעמקה
28/07/2014 | 21:39 | מאת: פרופ' עודד זמורה

גל שלום רב, באופן טבעי, לפי הטבעת ישנה גמישות להתרחב בצורה ניכרת לצורך מעבר יציאה. גמישות זו דרושה גם לצורך יחסי מין אנאליים. כל ניתוח לכריתת טחורים גורם לירידה מסויימת בגמישות פי הטבעת, אך ברוב האנשים ירידה זו בגמישות לא גורמת כל בעיות בתפקוד היומיומי, ורק ב 1% לערך היצרות זו סימפטומטית. יש לציין כי תיקון היצרות כזו מצריך לרוב ניתוח לא קטן הנקרא אנופלסטי. אם התלונות שאתה מציין מפריעות לך במידה מספקת בכדי לשקול טיפול כירורגי, מומלץ לפנות לכירורג קולורקטאלי לבדיקה האם אכן ישנה היצרות משמעותית והכוונת הטיפול.

28/07/2014 | 21:44 | מאת: גל

האם סוג זה של ניתוח עליו את מדבר הוא ניתוח הרחבה בבלון? האם ניתוח זה מתאים. יצויין כי ההצרה לא כזו גדולה, הקקי אמנם צר מאשר רוב האנשים אך עדיין בתחום הסטנדרטי. החשש הגדול הוא שכניסת הפין תייצר לי שם שוב פיסורה או משהו דומה לזה. האם הרחבת פי הטבעת בשיטות הידועות )חתך, בלון( אינן מספקות?

מנהל פורום כירורגיה קולורקטלית ופרוקטולוגיה