מספר בעיות פרוקטולוגיות

דיון מתוך פורום  כירורגיה

31/08/2001 | 17:16 | מאת: A.R

דר' ויזר שלום רב!!! אני בן 22, סובל כרגע מטחורים פנימיים דרגה 2. בחודשיים האחרונים בוצעו 2 קשירות של טחורים. אין עדיין הטבה במצב: עדיין דימומים וכאבים חזקים ביותר וממושכים מאוד. בנוסף, יש לציין שאני גם סובל מצניחת הרקטום, כיב ברקטום, חוסר קואורדינציה בין הרקטום לפי הטבעת, אנטרוצלה ובעבר בוצעו שני ניתוחי פיסורה( LATERAL SPHINCTEROTOMY) שאלותיי הן: 1) האם כדאי לעבור קשירת טחורים או ניתוח בשיטה אחרת? 2) אני משתמש במשחת ESRACAINE 5% עד 7 פעמים ביום ולעיתים ב- OPTALGIN טיפות להקלת הכאבים. האם יש תרופה אחרת חוץ מכל הנרות והמשחות המוכרים בשוק לטיפול בכאבים בפי הטבעת והרקטום??? (שני התרופות הנ"ל היחידות שמעט מצליחות להקל את הכאב!!! תודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה
31/08/2001 | 17:22 | מאת: ד"ר א. ויזר

שלום, בעיתך סבוכה מכפי שניתן לענות באתר הדבר מחייב בדיקה. אני מניח כי טופלת על ידי רופא פרוקטולוג בעיקבות הפיסורה, ולאחר מכן עקב טחורים, כאביך מצביעים על העובדה כי יתכן ועדיין הפיסורה פעילה היות וטחורים פנימיים לרוב אינם מכאיבים. מציע כי תפנה לבדיקה על ידי פרוקטולוג מומחה למשל בפרוקטוליין תביא עמך סיכומי מחלה של נתוחיך וחוו"ד של הרופא שכעת מטפל בך לפחות תשמע חווד נוספת ואולי תוכל לקבל טיפול אחר יתכן כי ניתוח הוא הפתרון. דר' ויזר

31/08/2001 | 20:57 | מאת: A.R

דר' ויזר שלום! תודה על תשובתך בנושא. אני כעת מטופל אצל פרוקטולוג במשך 3 השנים האחרונות. יש לציין שהפיסורה עברה לחלוטין ורק נשארו 2 צלקות מכל ניתוח (ניתוח שני בוצע בשל כישלון הניתוח הראשון). האם ידועה לך בכל זאת הסיבה לכאבים האיומים ברקטום ובפי הטבעת? ושוב תודה מראש.

מנהל פורום כירורגיה