מתלבט אם אני הומוסקסואל לטנט או חולה HOCDעח

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

15/08/2016 | 18:42 | מאת: אנונימי

שלום פרופ'. יכול להיות שכבר רשמתי לך הודעה אך בחרתי לא לרשום את האימייל שלי. ובכן אני בן 16 ואני מתלבט לגבי הנטייה המינית שלי מזה כשנתיים. עד היום הייתי בטוח שאני הטרוסקסואל ופשוט יש לי אובססיה,יש לי את כל הסימפטומים שלHOCD ממש לפי הספר,אך היום ראיתי סרטון של גיי פורנו והרגשתי בפין שלי מין הרגשה של זקפה,זקפה לא קיבלתי אבל כן הייתה לי קצת תפיחה מכל הסיפור. הותקפתי חרדה אף מהגברים השריריים שהופיעו שם כמו שאני תמיד מותקף פחד כשאני רואה גברים שנראים טוב ומרגיש עקצוצים בפין כמו שכתבת באחד המאמרים שלך. בכל מקרה אני כבר לא יודע איך להתייחס לזה אחרי הסרטון,אף פעם לא התגריתי וקיבלתי זיקפה מפנטזיות הומוסקסואליות ומעירום גברי לעומת פורנו רגיל ועירום נשי(שיצא לי במקרה לראות),לא אכפת לי מהלהטבים אך אני באמת לא חושב שאני אחד מהם ולא רוצה להיות כי אני אוהב בנות.מה לדעתך אני?בנוסף אני מחבב מישהי ולא הולך לי עם בנות מה תציע?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אנונימי, לא ניתן לערוך אבחנה של HOCD דרך הפורום. כדי לערוך את האבחנה בצורה מסודרת יש לבדוק בריאיון פנים אל פנים האם יש סימנים אחרים המצביעים על הפרעה כפייתית ולשאול אותך שאלות על אופי משיכתך המינית לבנות. מתיאוריך מסתמנת פאניקה גדולה מאוד מהאפשרות שמא אתה נמשך לגברים אך לא ניתן לקבוע האם אתה נמשך ונבהל, כחלק מהומופוביה (פחד מהומוסקסואליות) המאפיין את רוב בני גילך, או נבהל כחלק מהפרעה כפייתית. אם קיימת במקביל משיכה מינית עזה לבנות, כנראה הכיוון הוא יותר ל-HOCD ולפי תיאוריך לא ברור אם אתה אוהב/מחבב בנות בגלל אופיין או האם מדובר גם במשיכה מינית לבנות שאינך מכיר באופן אישי אלא רואה בבגד ים או בסרטי פורנו של סטרייטים. לעובדה שכן או לא "הולך לך" עם בנות, אין קשר לאבחנה הזו. אתה צעיר מאוד, הבנות צעירות, ייתכן שאתה לא לטעמן מסיבות אלו ואחרות וכד'. עוד יש לציין שמשיכה לאחד המינים אינה פוסלת משיכה למין השני, גם אם זו אינה מופיעה באותה עוצמה, כמו במקרה של ביסקסואליות: http://www.shrink-friendly.co.il/?p=187. בכל מקרה, ניכר שאתה מבוהל מאוד ולכן כדאי שתדבר עם איש מקצוע שמתמחה בטיפול במתבגרים. אתה יכול לבקש זאת מהוריך, בלי לציין את נושא החרדה, אלא רק לציין שאתה במתח וחרדה, שמאוד אופייניים לגילך בדרך כלל ולבקש מהם למצוא עבורך פסיכולוג העובד עם מתבגרים. אם אתה מרגיש נוח יותר, תוכל לפנות ליועצת ביה"ס או ל"דלת פתוחה": http://www.opendoor.org.il/, שם הייעוץ אנונימי ויכול להתבצע או פנים אל פנים או באתר עצמו. בהצלחה, פרופ' גידי רובינשטיין shrink-friendly.co.il

15/08/2016 | 19:44 | מאת: אנונימי

אני לא פירטתי על כל הסימפטומים שיש לי ואכן יש לי משיכה גם לבנות שאני מכיר וגם לבנות שאני רואה בפורנו אני פשוט מפחד שעמוק בתוכי אני הומוסקסואל.ואני רוצה לבקש להתייחס למה שסיפרתי לך על הגיי פורנו שראיתי,האם התפיחה הזאת אומרת משהו?כי זקפה זאת בהחלט לא הייתה וקראתי בהרבה פורומים שיש סטרייטים שאוהבים לראות גיי פורנו.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים