נטיה מינית

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

09/04/2015 | 23:39 | מאת: חסוי

שלום דר, אני אותו חסוי בן 17 מההודעה הקודמת (אבקשך לעבוא עליה) רציתי רק לשאול. ברור לי שלא ניתן לשנות נטיה מינית באופן יזום. אך האם גילי הצעיר, העובדה שטרם התנסיתי בכלום ושטרם גיבשתי את עצמי סופית מבחינה אישית וזהותית כל אלה לא יכולים לפתוח את האופציה שבעתיד, כאשר הכרותי עם עצמי ועם אנשים אחרים, כמו כן התנסויות עתידיות שנטייתי המינית תשתנה אף על פי הדברים שרשמתי בהודעה?

שלום חסוי, דווקא הפנטזיה מהווה ביטוי מהימן יותר למשאלותיך ומשיכותיך מאשר חיי המציאות, שמן הסתם טומנים בחובם מגבלות אובייקטיביות. לכן, במידה ואין לך כל מישכה לבנות וקיימת רק משיכה לבנים, הייתי מציע לך להאמין למשיכה השנייה. אם אתה רוצה להיות בטוח שאתה לא טועה ולא מפסיד כלום ואתה מסוגל לגשת לבחון את משיכתך לבנות מתוך עמדה אמיתית של אפס ציפיות, תוכל לעשות זאת, אך כאמור דווקא הפנטזיה היא מדד אמין יותר מהמציאות לנטייתך המינית. אני מקווה שעם השנים, ואולי אפילו החודשים הקרובים, תוכל לעכל משיכה זו. בהצלחה, פרופ' גידי רובינשטיין shrink-friendly.co.il

25/04/2015 | 12:38 | מאת: חסוי

אבל העניין הוא שיש לי משיכה לבנות. אני אסביר את המצב כמו שהוא: 1. אני אמנם לא מקבל זקפה מצפייה או מחשבה על נשים ומבנים כן. 2. למרות זאת, לפני הגמירה אני אוהב לחשוב על נשים ולגמור במחשבה / בצפייה בהן (בפורנו למשל). 3. אני בהחלט יכול להביא ביד כשאני חושב רק על נשים, אבל לאחר גירוי ידני של האיבר. 4. אני נמשך רגשית לנשים ולגברים כלל לא. ממה שתיארתי, בצורה פשוטה, האם לדעתך אני כן נמשך לנשים?

25/04/2015 | 13:10 | מאת: חסוי

דרך אגב, שכחתי לציין. אני מאוד מתחרמן מפורנו "רגיל" כלומר של גבר ואישה יותר מפורנו "הומואים" (כלומר אנאלי או משהו בסגנון).

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים