דואגת

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

30/10/2014 | 12:25 | מאת: אירה

שלום, אני יוצאת עם בחור שנה וחצי,אני בת 32 והוא בן 39. תמיד היו לנו בעיות בסקס.לא כל פעם עמד לא,ולא תמיד היה לא חשק לעשות את זה.היו פעמים נדירות שהסקס היה טוב.היה קשה לו לגמור,או לאחר חדירה לא עמד לא ואז הינו מפסיקים.לפני כמה ימים מצאתי במחשב פורונו של גברים,התחלתי לחפש,ומצאתי התכתבות עם גברים,חיפש להעביר ערב עם גבר.החליפו מספרי טלפון,שאלתי אותו בפנים על מה מדובר,אז לי הוא אמר שזה סתם היה בצחוק,ואין שם שום דבר רציני,אבל לא נרגעתי והמשכתי לחפש,מצאתי גם תמונות שלו בערום ששלח לגברים.יצרתי קשר עם אחד שהוא התכתב,והבחור אמר שהם דיברו ולא יצא להם להפגש,סיפר שחבר שלי מחפש פרטנר קבוע,ושזה לא בפעם הראשונה שהוא עושה את זה.שוב דיברתי עם החבר,ניסיתי לדבר איתו פתוח..אז הוא אמר לי שזה לפני בערך חצי שנה נהיה לו חשק לעשות את זה עם גבר,אחרי שראה איזה סרט,שבו סטרייט הכיר הומו,והם קיימו יחסי מין,ועכשיו זה לא יורד לו מהראש,אמר שהלך להיפגש,אבל לא יצא לו לקיים את זה באמת.אני חושדת שהוא לא סיפר לי את האמת,אבל לפני שבוע היה בקשר עם איזה בחור,רצה להפגש.הוא תמיד היה יוצא עם בנות,אך פתאום עלה לו כזה דבר בראש? מה זה יכול להיות? מדובר על פנטזיה או משהוא יותר רציני?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אירה, לפי תיאורייך, הגבר שאיתו את יוצאת הוא הומוסקסואל. לצורך ההחלטה שלך בקשר אליו, לא משנה כרגע אם ובאיזו מידה הוא מימש את משיכתו לגברים ובאיזו מידה הוא מוכן להודות בה בפנייך. אם היית כותבת לי שיחסי המין שלכם מעולים, וגילית את ההומוסקסואליות בנוסף לכך, הייתה דילמה. ואולם, אם יחסי המין גרועים כבר כעת ויש בעיה בתפקוד המיני, לא צריכה להיות לדעתי שאלה בכלל. את יכולים להישאר ידידים, אם הוא מוצא חן בעינייך כאדם, ואת יכולה להשקיע את זמנך ומרצך בחיפוש אחר גבר סטרייט. אם נוסיף לכך את חוסר הכנות שלו, הסיכויים של קשר כזה להצליח מפוקפקים עוד יותר. אם את מזהה אצל עצמך נטייה להימשך לקשרים בלתי אפשריים, אני ממליץ לך לפנות לייעוץ. בהצלחה, פרופ' גידי רובינשטיין shrink-friendly.co.il

03/11/2014 | 10:51 | מאת: אירה

פרופסור גידי יש לי אבל שאלה נוספת,יחד עם כל ההתכתבויות וסרטי פורנו מצאתי הרבה התכתבויות עם נשים, שגם מנסה להכיר ומדבר איתן על סקס.וגם אני יודעת שכל החיים יצא רק עם בחורות.אני מכירה אחת שהוא ממש אהב. בדיוק בימים האלה דיברתי איתו שוב, אז הוא סיפר לי סיפור אחר,שהוא הכיר בחור שלא ביניהם כלום,רק היו מדברים ואפילו לא ידע שהוא הומו,ואז הבחור התחיל לדבר איתו על הנושא ולשכנע את החבר שלי לנסות לעשות את זה עם גבר,כי רק גבר יכול לתת לגבר מה שצריך,כשהגיעו בסוף לסיטואציה מסויימת החבר שלי לא יכל להמשיך ולעשות את זה, אמר שזה לא עשה לו כלום.מה שכן אמר שמאותו יום זה לא יוצא לו מהראש,שכאילו עדיין חושב אולי כן לעשות ,אולי זה נראה לו משהו חדש או כמו שאמר אולי זה יותר פשוט לו...אין לו הסבר,אבל אמר שלא נמשך לגברים,רק המחשבה על הפעולה הזאת.. אבל אמר שזה לא כל כך מגרה אותו גם,רק מפנטז על הפעולה עצמה..האם עדיין אין סיכוי שזה משהו זמני אצלו או איזשהו משבר,ומישהו אחר הצליח להשפיע עליו??? או שעדיין זה סימן לכך שהוא הומו?

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים