עזרה- מחשבות טורדניות

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

12/08/2014 | 15:23 | מאת: יעקב

שלום פרופסור. מאז שהייתי ילד אני זוכר את עצמי נמשך לנשים. אני זוכר את עצמי עד כיתה ה' רואה תמונות של בחורות, רואה סרטי פורנו ונהנה מזה. מהנשים. בעיקר מהחזה שלהן. ואני זוכר חלום מדוייק איך שחלמתי על בחורה שאני עושה איתה אקטים מיניים. ועוד הרבה דוגמאות כאלה, וגברים כלל לא עניינו אותי. ואז הגיע מצב שאני לא יודע איך זה התחיל, אבל התחילה לי משיכה לבני מיני. מגיל 12 בערך. לנשים אני לא מרגיש גירוי מסויים, יש נשים שיש לי התרגשות מהצפייה בהם, אבל לא משיכה פיזית. היום אני בן 22 ומאובחן כסובל ממחשבות טורדניות בנוגע לדברים מסויימים (בלי קשר למיניות). הייתי אצל מאבחן מקצועי בעיניינים של מיניות וזהות מינית. הוא אמר לי שמה שיש לי זה מחשבות טורדניות, וזה התחיל לי כשהייתי ילד. ההוכחות שלו לכך הן משום שאני לא הצלחתי אף פעם לאונן ולהוציא זרע. תמיד ניסיתי כי ככה כולם היו, וחשבתי על גברים, וניסיתי כל הזמן ולא הצליח לי. עוד דבר שהוא הסתמך עליו הוא זה שיש לי כרגע מחשבות טורדניות כלומר סוג מחשבה של - אם חשבתי - זה נכון! והוא אמר שכנראה ראיתי מישהו יפה(ואין בעיה עם זה , ולחשוב שהוא יפה. גם סטרייטים יכולים לחשוב את זה) אבל אני אמרתי לעצמי שזה אומר שאני לא גבר והומו וכד'.. וברשותך אני אוסיף שהפן של הלחץ מלהיות הומו לא היה קיים כי הייתי ילד תמים שמתבטל למחשבות שלו. עוד דבר חשוב- התחלתי בזמן האחרון לראות גברים יפים, ואז אמרתי לעצמי- נכון הייתה לי מחשבה שהוא יפה אבל זה לא אומר שאני לא גבר וזה בסך הכל מחשבה. ואז הרגשתי תחושת גבריות מציפה אותי. משהו חזק. רציתי לשאול, איך אני מתקדם עם זה הלאה? תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום יעקב, מניסיוני, מחשבות טורדניות על הומוסקסואליות מופיעות לעיתים קרובות אצל גברים שסובלים מהפרעה כפייתית (OCD) או מהפרעת אישיות כפייתית: http://www.giditherapy.co.il/?p=242 באופן כללי, התוכן של האובססיות משתנה והוא גם פחות משמעותי לטיפול בהפרעה הכפייתית (אתה יכול לעיין בפניותיו של יעקב למטה ובתגובותיי אליהן). אתה צעיר מאוד וקשה מאוד להבין מתיאוריך באיזו מידה אתה אכן נמשך לגברים ולנשים. לפי התיאור, כבר לא קיימת משיכה לנשים ולא ברור האם מה שאתה מרגיש כלפי גברים הוא אכן משיכה מינית או מחשבה טורדנית. אצל הסובלים מהפרעה כפייתית הומוסקסואלית המשיכה המינית לנשים היא חד-משמעית: http://www.giditherapy.co.il/?p=1014 ואז גם ברור שמה שהם מרגישים כלפי גברים הוא מחשבה טורדנית שאין לה בסיס במציאות. הואיל ואתה כותב שכיום אינך מרגיש כל משיכה פיזית לנשים, הדבר טעון בירור נוסף במסגרת טיפול. נקודת האור היא שסיכויי ההצלחה של טיפול אצל בחור צעיר כמוך טובים מאוד. בהצלחה, פרופ' גידי רובינשטיין shrink-friendly.co.il

13/08/2014 | 20:43 | מאת: יעקב

תודה על המענה המהיר. כדי שאני אהיה ברור- כשאני רואה אישה אין לי שום גירוי. כשאני רואה גבר יפה יש גירוי. אבל אין לי בעיה להסיר את הגירוי הזה ממני, להמשיך הלאה בלי לחשוב עליו, ולהפסיק פנטוזים שהתחלתי מעצמי. ושוב, אף פעם לא הצלחתי להוציא זרע בכוונה תחילה. מה אני עושה מפה הלאה? למי לפנות?

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים