נשוי במשבר

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

30/03/2014 | 13:15 | מאת: יואב

שלום גידי, חיפשתי באנטרנט דרך לפתור את הבעייה שלי: אני בן 46, נשוי 19 שנה, ויש לי 4 ילדים מקסימים. חיי המשפחה שלי טובים. היום כשאני חוזר אחורה בזמן אני זוכר שתמיד הייתה לי משיכה גם לגברים. בשנים האחרונות המשיכה הלכה וגברה. עם האישה הדברים היו תקינים מלכתחילה- אלא שאף פעם לא הייתי "חיית מין" במיטה, ורוב הפעמים אשתי היא זו שיזמה את הסקס. לפני כ-4 שנים היא העלתה את השאלה: הכיצד? איך זה שאין לי חשק תמיד לעשות סקס?- והתיסכול שלה גדול. היא אפילו העזה לשאול אם אני הומו. עניתי שלא. מערכת היחסים עם האישה מתוחים מאוד בשנים האחרונות. ואני- מבולבל. לפני שנתיים, לראשונה, היה לי מפגש עם גבר. מאז אני נפגש פה ושם למפגשים עם גברים. ונהנה מזה. לצערי- בשנה האחרונה המצב עם האישה מתוח ביותר. היא לא מעוניינת להפרד, גם אני לא, והבעיה המרכזית שאני לא מצליח לקיים איתה יחסי מין. פשוט לא עומד לי ואני בחרדת ביצוע גדולה. אני ממש במשבר. חשבתי לקחת ויאגרה או דומה לו ולפחות לעשות סקס כדי לשמור על התא המשפחתי. אנא עצתך הדחופה תודה יואב מירושלים- שם בדוי(אני לא דתי)

לקריאה נוספת והעמקה

שלום יואב, כפתרון סימפטומטי-טכני לבעיה אתה אכן יכול ליטול ויאגרה כחצי שעה לפני קיום יחסי מין עם אשתך. הואיל ומדובר בחדירה, מומלץ מינון גבוה (100 מ"ג). א-ב-ל לא מעטים הגברים הביסקסואלים שמצליחים "לסחוב" איך שהוא את יחסי הנישואין שלהם, אכן רובם בזכות הקשר הרגשי העמוק עם נשותיהם ו"המפעל המשותף" שהקימו, אך כחלק ממשבר אמצע החיים חלה שחיקה במשיכה המינית לנשים והמשיכה לגברים הולכת ומתעצמת. אינני יודע בני כמה ילדיכם, אך אחת האפשרויות (השכיחה שבהן) היא להמתין עד שהילדים יגדלו והאחרון שבהם יגיע לגיל צבא, ואז לשקול פרידה ידידותית, תוך גילוי הסיבה לאישה ולילדים. מניסיוני המקצועי, סידור כזה עשוי להתקבל בהבנה, אם כי הוא אף פעם אינו "סיבה למסיבה". אתה כותב שכבר כעת המצב מתוח ושאשתך כבר העלתה את האפשרות שאתה הומו. בכל מקרה, הייתי ממליץ שתפנה לייעוץ כבר כעת. כתבתי כאן רק קווים כלליים, אך ברור שיש לבחון כל מקרה וכל מערכת יחסים לגופם. בהצלחה, פרופ' גידי רובינשטיין shrink-freindly.co.il

30/03/2014 | 13:50 | מאת: יואב

האם אתה יכול להמליץ לי על מטפל/ת מתאימים בירושלים עיר מגורי?

30/03/2014 | 14:09 | מאת: מתלבט מינית

שלום יואב, הצטערתי לקרא את מה שעובר עליך, ואני מאחל לך ולמשפחתך שתצאו מן המשבר הזה בשלום. כתבת משהו שיכול להדאיג מאד : כתבת ששמת לב שהמשיכה שלך לגברים הלכה וגברה בשנים האחרונות. איך דבר כזה ייתכן? איך יכול להיות שזה קרה לך בשנות ה-40 ולא בגיל ההתבגרות? אתה יכול בבקשה להסביר במה המשיכה שלך לגברים התבטאה עד לפני שהחלה להתחזק? ואיך המשיכה שלך לגברים באה לידי ביטוי היום (ז"א, לאחר שהלכה וגברה) ? האם נמשכת מינית גם לאשתך כשהתחתנתם? מתנצל על השאלות האישיות, אבל מסקרן אותי מאד לחקור את הנטייה המינית הזו, ואתה בהחלט מציג פה מקרה שלא יצא לי לקרא עליו הרבה.

30/03/2014 | 16:08 | מאת: יואב

תודהעל ההתעניינות אני חושב שהדחקתי. לא נתתי למשיכה להשפיע עלי ובאמת הצלחתי לנהל מערכות יחסים עם נשים. ברקע תמיד היתה משיכה לא ממומשת לגברים. בגיל ההתבגרות לא הייתי פעיל מינית בכלל. רק אחרי הצבא. נמשכתי לאשתי בהתחלה אבל זה לא היה שכרון חושים כמו שאני מדמיין שאני יכול לחוות ואולי עוד אחווה. עם הזמן התחלתי לצפות בפורנו הומואים באנטרנט וזה עזר למשיכה הזאת לגבור עד שאזרתי אומץ ולפני שנתיים קיימתי יחסי מין עם גבר. והמצב לא פשוט. אני חייב לדבר עם מישהו ולא יודע עם מי. אגב למה אתה נשמע כל כך מודאג ממה שתארתי בהודעה הקודמת?

31/03/2014 | 20:16 | מאת: מתלבט מינית

יוצא לי לשמוע ולקרא הרבה על גירושין בזמן האחרון, ועל כמה שגברים/נשים מתפתים בקלות רבה כל כך לפזול לעבר מעשים מיניים שאסור להגיע אליהם בחיי הנישואין. תמיד שאלתי את עצמי אם אני מסוגל להכנס לקשר זוגי רגשי ומיני(עם אישה או גבר), ולשמור עליו. מצער לדעת שאפילו בגיל 40, לאחר כמה שנות נישואין, שום דבר אינו בטוח. :[

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים