אכילת מזונות שונים והשובע בנון דיאט

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

04/05/2016 | 14:32 | מאת: רפאל

שלום רב, רציתי לדעת לגבי הרזייה בשיטת הנון דיאט. מדברים הרבה על זה שאם נגיד אוכלים אגוזים כשרעבים אז צריך לאכול הרבה כדי לשבוע כי זה קשור לנפח הקיבה.השאלה שלי היא: נגיד ואוכלים דברים כאלו שהם הרבה קלוריות אבל צריך לאכול מהם הרבה לשובע,האם הגוף מקזז את זה במשך היום?כלומר לא יהיה רעב ואז הקלוריות מתאזנות? קרה לי פעמים שהייתי רעב ואכלתי גאנק ובמאת שבעתי מזה לכמה שעות ופעמים אחרות לא...

לקריאה נוספת והעמקה
05/05/2016 | 12:02 | מאת: נדיה גרינשטיין כהן

הגוף שלנו מאזן את כמות האוכל שהוא צריך ביום דרך תחושות הרעב והשובע.כמות האוכל שאנחנו אוכלים , בהנחה שעוצרים בשובע, תלוייה גם בעצמת הרעב וגם בהרכב התזונתי של המזון שאנחנו אוכלים. כך שהנפח של הארוחה, קשור באופן ישיר לסוג האוכל ומידת הרעב. אם אתה אוכל מעבר לשובע בארוחה מסויימת, או שיעבור יותר זמן עד שתרגיש רעב, או שאם תשב לאכול לא תהיה רעב .אם תאכל, או שתאכל מעט או בכלל לא, או אם אכלת, תרגיש מפוצץ. כאשר יש יותר שומן במזון, אנחנו שבעים יותר מהר. אבל כשמדובר בג'אנק פוד או אוכל ש"מחליק" בגרון ולא ממש צריך ללעוס אותו לא בכדי נקרא FAST FOOD. אוכל שנאכל מהר. כשאוכלים מהר מדי לא תמיד מרגישים את השובע בזמן הארוחה ואז לא יודעים איפה לעצור.כשאוכלים לפי רעב ושובע, החשקים שלנו משתנים . בימים מסויימים מתחשק ארוחות יותר "כבדות" ובאחרים יותר "קלות". הגוף יודע, רק צריך להקשיב.

07/05/2016 | 21:27 | מאת: רפאל

כלומר-לא צריך להתחשב בזה שאומרים אאם נאכל נגיד אגוזים אז צריך לאכול מזה הרבה כי עד שיהיה נפח בריבה ייקח זמן? זה פשוט מאזן את עצמו במהלך ביום? -שאלה נוספת-האם בן אדם שמן צריך לאכול יותר מאדם יותר רזה ממנו כדי להרזות? נב-תודה רבה על התשובה המפורטת!

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה