שאלה.

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

25/05/2015 | 11:15 | מאת: שאול.

שלום רב, בן 37 בריא בד"כ, והייתי רוצה לשפר את איכות האכילה שלי, בנוסף הייתי עוסק בפעילות גופנית בעבר יותר, עכשיו פחות אבל מנסה לפחות פעם פעמיים בשבוע ללכת בין שעה קלה לשעה וחצי. בשנתיים האחרונות עליתי במשקל שמתבטא בעיקר באזור הבטן ובחודש האחרון משום מה, (לא שיניתי משהו בתפריט ובאורח חיים), הבטן גדלה והתעגלה יותר (כנראה הרבה קשור לגיל).. שאלתי היא האם ניתן לעשות בנוסף להקפדה על אוכל וניהול אורח חיים בריא, לאזור ""הבטן"" ספציפית ולראות תוצאות טובות לאחר מכן, לאחר הקפדה ועשייה. תודה מראש שבוע טוב!!

לקריאה נוספת והעמקה
26/05/2015 | 12:14 | מאת: נדיה גרינשטיין כהן

אתה עוד צעיר מדי כדי ל"שים" את הפתרון על הגיל שלך. אין פתרון רק לבטן. אפשר להניח שיש לך ריכוז שומן יותר גדול בבטן ( כמו להרבה גברים) ולכן עלייה במשקל או שינוי נראה בבטן. אבל כדי ל"הקטין" אותה, העבודה היא כוללת של כל הגוף. כדי לשפר את איכות האכילה שלך, הייתי שמחה לראות רישום של אכילה של יום אחד. אולי התשובה היא בכמויות שאתה אוכל ( מעבר לשובע), ואולי באיזון של אבות המזון. לספורט יכול להיות קשר רק בנושא חיזוק השרירים. ואם שרירי הבטן שלך פחות חזקים מאשר בעבר, כמו כל שרירי הגוף האחרים, בגלל שאתה עוסק פחות בספורט, זו יכולה להיות סיבה לכך שהבטן שלך נראית לך יותר גדולה. ללא רישום אכילה ונתונים בסיסיים של גובה ומשקל, לא אוכל לתת לך תשובה יותר רחבה. אז אשמח לקבל את הפרטים.

27/05/2015 | 19:45 | מאת: שאול.

היי נדיה ותודה רבה על זמנך ותגובתך לעניין, לעניני הפרטים: אני בן 37 גובה 1.84 משקל 95. בריא בד"כ. לא אשקר ואגיד שאני שומר על תזונה או אפילו מקפיד, אוהב לאכול וגם גאנק פוד. אבל אולי עכשיו בעקבות החודשים והנתונים החדשים.. מתחיל להקפיד ולשמור יותר... היום בבוקר: אכלתי בננה, מאפה קטן אחד או שניים בין לבין שתיתי מיץ תפוזים סחוט ותה. צהריים: אכלתי היום מבושל: אורז ובמיה +2 קציצות בשר. (מנה בינונית למדיי ולא גדולה). נ.ב. (אוהב שניצלים ואוכל לא מעט במשך החודש (מעדיף אפויים בתנור כגון מאמא עוף, עוף טוב וכדומה).. אז בתור ארוחת צהריים מידי פעם אוכל מנה אחת יחד עם פיתה או 2,3 פרוסות לחם חיי, אם יש פלח חסה., עגבנייה וכטיפה שניים לימון. (כל זאת כמובן במידה ולא הייתי אוכל היום את הבישול שלי:). בין לבין היה חם היום שתיתי לא מעט מים. בד"כ כלל לא מרבה לשתות מים לצערי, אוהב משקאות תוססים וקולה, למרות שבזמן האחרון מרבה לשתות סודה נקייה, וששותה כוס קולה מוסיף כרבע כוס סודה לכמות הכללית. כפעמיים בשבוע אוכל פיצה כארוחת ערב, (לפעמים לא). בזמן האחרון אוכל בערב משהו קליל כגון מעדן יוגורט 2% 3% איזה פרי. לפעמים טונה עם חצי פיתה או 2 פרוסות לחם. פעם בשבוע גלידה בינונית -קטנה, כ-2,3 פעמים בשבוע בד"כ בערב אוכל חטיף במבה קטן (כ-40 גרם) או משהוא דומה. אלו הנתונים. תודה על ההתעניינות ותודה מראש על תגובתך!!

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה