עלייה במשקל ביום

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

24/01/2015 | 09:23 | מאת: לילי

היי,שמי לילי אני בת 16. סבלתי בעבר מהפרעות אכילה אך כיום אני הרבה יותר טוב. בחודש האחרון התחלתי לעשות דיאטה שכללה 700-1000 קלוריות. לאחר שהפסיכולוגית שלי אמרה לי שזה נמוך מידי וביקשה שאעלה את הכמויות הסכמתי,עליתי ל1400,יום לאחר שהתחלתי לאכול כך כבר ראיתי שעליתי במשקל,אני לא נשקלת,אני מדברת על בגדים שהיו יותר רחבים עלי ועכשיו צמודים,ועל סרט מדידה,היום אני כבר ביום השלישי של 1400 קלוריות ליום ועליתי אפילו יותר. אני כל כך מדוכאת,איך זה יכול לקרות? האם גופי לא שורף יותר מ1000 קלוריות?

לקריאה נוספת והעמקה
25/01/2015 | 10:24 | מאת: נדיה גרינשטיין כהן

חבל שחזרת לדיאטה אחרי שאת מחלימה מהפרעת אכילה. את בסיכון לחזור להפרעת אכילה ובגדול. למה התחלת דיאטה? זה לא יקדם את מה שאת רוצה, לא מבחינת המשקל ולא מבחינת הפרעת האכילה. האם את במקביל לטיפול הפסיכולוגי גם בטיפול תזונתי? כי צריך לעבוד איתך בצוות. הפסיכולוגית לא יכולה לעזור לך עם התזונה והחשיבה שלך סביב האוכל והמשקל. ונשמע שאת נשקלת כל יום? אני שומעת את ההפרעת אכילה יוצאת חזרה , וזה מאד מטריד. ואם את אכן עולה במשקל, אני חייבת לשאול באיזה משקל וגובה את. כי כמו שאני מניחה שאת יודעת, לגיל שלך ,הטבלאות שאת קוראת באינטרנט לא מתאימות לך. אני מציעה לך לפנות לפסיכולוגית, ולבקש ממנה להפנות אותך לטיפול תזונתי במקביל לטיפול שאת עושה איתה, כי נשמע לי שאת הולכת לאיבוד, שההפרעה חוזרת, וממש ממש חבל.

25/01/2015 | 14:13 | מאת: לילי

אני לא יודעת כמה אני שוקלת,אני מאוד מפחדת להישקל אך אני יודעת שאני 60+,מידה 38 במכנסיים. גובה 1.63 לפני כשנתיים התחלתי דיאטה שהדרדרה מאוד,ירדתי בה 12 קילו בחודשיים. המשקל הכי נמוך שלי היה 48,מידה 34. ואז כשהפסיק לי המחזור איימו עלי באשפוז,פחדתי מהאשפוז אז החלטתי "לקחת את עצמי בידיים". במשך שנה לאחר מכן סבלתי מבולמוסי אכילה שאחריהם הייתי מפצה בצומות וספורט. עליתי המון במשקל,עליתי חזרה את כל מה שירדתי. לא הצלחתי להפסיק את הבולמוסים לבד אז ההורים שלי שלחו אותי לטיפול פסיכולוגי,הפסיכולוגית שלי הבטיחה לי שברגע שהבולמוסים יפסקו אני אוכל לרדת במשקל בדרך בריאה,הבולמוסים נפסקו לי לגמריי לפני מספר חודשים אז עכשיו אני מאוד רוצה לרדת במשקל כי אני לא מרוצה מאיך שאני נראית,אך אני רוצה לעשות זאת בדרך בריאה הפעם,העלתי את מספר הקלוריות ל-1400 כי כוונתי היא לרדת בדרך בריאה. את לא ענית לי על השאלה,אני שאלתי איך אפשר לעלות כל כך הרבה במשקל ביום אחד? זה לא עוזב אותי,בחיים לא הייתי כל כך עצובה.

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה