איך

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

25/05/2014 | 22:05 | מאת: שמן

שלום, שקלתי 112קג לפני שבועיים.החלטתי שאני אוכל בריא ומסודר. התחלתי לאכול ללא לחם וללא שתייה מתוקה במהלך השבוע. כוס נס קפה וסיגריה בשעה שמונה 2-3 קרקר עם גבינה או כוס קורנפלקס בשעה 10 לאחר מכן קפה וסיגריה פרי ואחר קפה וסגריה בשתיים עשרה בשעה שתיים ארוחת צהריים פה השאלה שלי: איזה גיוון אני יכול לארוחת הצהריים. אני אוכל אורז עם סלט ונגיד שניצל טביעות יום אחר מוקפץ ירקות עם חזה עוף. יום אחר חזה עוף ללא שמן. האם אני עושה נכון? האם אפשר לגוון בעוד סוגי אוכלים ועם בשר ועוף? למזלי בשבועיים האלו ירדתי כבר 3 קג . רוצה להגיע ל90 עד אוגוסט. אפשרי? אגב, יש לי בעיותגב חמורות כך שאין מצב ואני לא יכול לעשות ספורט בשלב זה

לקריאה נוספת והעמקה
26/05/2014 | 09:20 | מאת: נדיה גרינשטיין כהן

אין ספק שירידה במשקל תעזור מאד לגב שלך. ויופי שהחלטת לעשות מאמץ לרדת במשקל. אבל, עד אוגוסט לרדת כלכך הרבה? האם חשבת איך לשמור הלאה ולא לעלות במשקל חזרה? זו טעות נפוצה לחשוב רק על הירידה, ולא על השמירה בטווח הרחוק. הרי העלייה במשקל לא קרתה תוך חדשיים. כשאתה עושה החלטות בהם אתה מוריד מרכיב מרכזי כמו אב מזון, בארוחת הצהריים, האם זה שווה את זה? זה לא יוריד אותך יותר או פחות מהר במשקל. אז דבר ראשון, תחזיר בבקשה את הפחמימות לארוחת צהריים. אתה יכול לגוון ולאכול כל סוג בשר/ דג בתוספת כל סוג פחמימה וקצת סלט. כרגע, אתה עסוק בירידה במספרים במשקל. כדאי לך לחשוב על מה יהיה אחרי. כי שינויים בהרגלי אכילה צריכים להישמר גם אחרי הירידה במשקל. לכן עדיף שתרד במשקל בדרך שתוכל לשמור עליה גם אחרי הירידה, ללא שינויים. לדעתי לא תוכל לרדת כלכך הרבה עד אוגוסט. ואם המספרים יראו שהצלחת בכל זאת לרדת כלכך הרבה, סימן שהרעבת את עצמך, ומהר מאד תחזור למשקל הגבוה. חבל.

26/05/2014 | 16:28 | מאת: אני

תודה על התשובה המהירה. בנחלט החלטתי שזוהי תהיה הדרך שלי. לאכול מסודר. אין לי בעיה לשקול הרבה ולהראות רזה.... :-) השאלה שלי, בלי קשר להגזמה שלי ברצון שלי להגיע למשקל מסויים, היא האם אני בדרך הנכונה. האם לאכול עוף בתנור,פרגית,קבב וכד' שאלו מאכלים שאני יכול איכשהו לאכול ללא לחם ולשבוע. כמובן שצלחת אחת או שתיים. האם ניתן לאכול פירה, האם מרקים זה טוב?

27/05/2014 | 15:39 | מאת: נדיה גרינשטיין כהן

מצביע על כך שאתה צריך נפח יותר גדול של בשר בארוחה או שתי צלחות של בשר כי ויתרת על לחם. ואם הבנתי נכון, אתה מלמד את עצמך לאכול נפחים גדולים של אוכל. ובמקום של נפחים גדולים, יהיה מאד קשה "לרדת" לנפחים קטנים יותר. לאכול מסודר, האם אתה "ממלא" את עצמך, כדי שלא תהיה רעב עד הארוחה הבאה? וכך אתה שומר על ארוחות מסודרות? ולכן אתה צריך שתי צלחות? לשאלתך על הפירה- כל פחמימה טובה, גם פירה לגבי מרק, אין לי דבר נגד מרק. כחלק מהארוחה יכולה להיות תוספת טובה. תיזהר רק לא להתמלא או איכשהו לשבוע מנוזלים, כי זה לא עובד.... אני לא מתכוונת להישמע צינית בתשובות, יש פשוט תחושה של רצון לרדת במשקל, בלי לוותר על התנהגות האכילה שהובילה אותך למשקל עודף מלכתחילה. אני רוצה שתצליח לאורך זמן.

27/05/2014 | 15:51 | מאת: אני

תודה רבה על תשובתך. הרעיון שאני לא רוצה למצוא את עצמי מחפש אוכל כל היום, ואני כן רוצה ללמוד לאכול פחות ולשבוע. אני לא רוצה להכיע למצב שאוכל פחות ומתמלא במים ובסופו של תהליך לא תהיה ירידה במשקל. קצת התבלבלתי ,מרוב בורותי, אך אקח את הצעותייך ואנסה לרדת במשקל דרכן. שוב תודה

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה