תמי 4

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

28/07/2016 | 12:17 | מאת: נטלי

שלום רציתי לשאול שתי שאלות לגביי תמי 4 1.לפני כחודשיים שמתי לב שיש לי במים הרותחים מהמכשיר אבנית. האם ישנה בעיה לשתות כך ולבשל עם מים כאלה? 2. כשהאבנית התחילה הזמנתי מהחברה קפסולה לניקוי אבנית אבל עד היום (חודשיים) עוד לא השתמשתי בה- לפי החברה אין לה תוקף. האם זה נכון? מה מכילה קפסולה כזאת והאם היא בטוחה לשימוש גם לאחר מספר חודשים? תודה רבה מראש

לקריאה נוספת והעמקה

אבנית איננה בעיה. אין בעיה לצרוך את האבנית שבמים. חלק עיקרי וחשוב בדרך שלנו לקבל סידן. (מלבד אנשים עם נטיה לאבני כליות ומרה). סינון המים לוקח מהמים גם הרבה דברים חיוביים וחשובים לקיום שלנו. פשוט הפילטר כבר לא מסנן את האבנית, כי הוא התמלא, אז האבנית עם המים מגיע לכלי. אפשר לשתות ולאכול עם המים האלה ללא בעיה. החומר לניקוי האבנית הוא ללא הגבלת תוקף. יש חומרים שאינם מתקלקלים אף פעם (לדוגמא: מלח). את יכולה להשתמש בקפסולה עכשיו או בעוד שנים, אין בעיה.

28/07/2016 | 21:22 | מאת: נטלי

תודה רבה על התשובה. בעלי סבל מאבנים בכליות לפני מספר חודשים ובחודשיים האחרונים שתה בכל בוקר מהמים עם האבנית. האם הדבר יכול להגדיל את הסיכוי שהאבנים יחזרו מהר יותר?

לא, זה זמן קצר מדי, והוא גם שתה במקומות אחרים,, והגוף עדין זקוק לסידן גם אם יש נטיה ליצור אבנים בכליות. דבר נוסף, יש סוגים שונים של אבנים. לא כולם אבני סידן. אם יש לכם בעיה, כן כדאי שתדאגו לניקוי הפילטרים באופן קבוע כל פעם שרואים ממתחיל להווצר אבנית, רק כדי להיות בטוחים יותר.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות